S. ERDEM, "Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı," In Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi , Konya: Palet Yayınları, 2024, pp.131-142.
ERDEM, S. Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı. 2024. In Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi , Palet Yayınları, Konya, 131-142.
ERDEM, S., (2024). Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı. Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi (pp.131-142), Konya: Palet Yayınları.
ERDEM, Serhat. "Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı." In Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi , 131-142. Konya: Palet Yayınları, 2024
ERDEM, Serhat. "Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı." Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi , Palet Yayınları, 2024, pp.131-142.
ERDEM, S. (2024) "Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı", Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi . Konya: Palet Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Serhat ERDEM}, chaptertitle={Çapraz Medya Stratejileri: Markaların Çoklu Platformlarda Etkileşim Sanatı}, booktitle={ Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi}, publisher={Palet Yayınları}, city={Konya},year={2024} }