C. TOSUN And Y. TAŞKESENLİGİL, "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.104-125, 2012
TOSUN, C. And TAŞKESENLİGİL, Y. 2012. Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1 , 104-125.
TOSUN, C., & TAŞKESENLİGİL, Y., (2012). Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, 104-125.
TOSUN, Cemal, And Yavuz TAŞKESENLİGİL. "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, 104-125, 2012
TOSUN, Cemal And TAŞKESENLİGİL, Yavuz. "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.104-125, 2012
TOSUN, C. And TAŞKESENLİGİL, Y. (2012) . "Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.104-125.
@article{article, author={Cemal TOSUN And author={Yavuz TAŞKESENLİGİL}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi}, year=2012, pages={104-125} }