M. GEZER Et Al. , "8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, pp.433-455, 2014
GEZER, M. Et Al. 2014. 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3 , 433-455.
GEZER, M., ŞAHİN, İ. F., ÖNER SÜNKÜR, M., & MERAL, E., (2014). 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, 433-455.
GEZER, MELEHAT Et Al. "8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, 433-455, 2014
GEZER, MELEHAT Et Al. "8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, pp.433-455, 2014
GEZER, M. Et Al. (2014) . "8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, pp.433-455.
@article{article, author={MELEHAT GEZER Et Al. }, title={8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={433-455} }