D. ÖCAL, "Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık," In Reklamcılık , Ankara: Ütopya, 2009, pp.15-45.
ÖCAL, D. Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık. 2009. In Reklamcılık , Ütopya, Ankara, 15-45.
ÖCAL, D., (2009). Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık. Reklamcılık (pp.15-45), Ankara: Ütopya.
ÖCAL, Derya. "Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık." In Reklamcılık , 15-45. Ankara: Ütopya, 2009
ÖCAL, Derya. "Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık." Reklamcılık , Ütopya, 2009, pp.15-45.
ÖCAL, D. (2009) "Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık", Reklamcılık . Ankara: Ütopya.
@bookchapter{bookchapter, author ={Derya ÖCAL}, chaptertitle={Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık}, booktitle={ Reklamcılık}, publisher={Ütopya}, city={Ankara},year={2009} }