Ö. Baydaş And R. M. Yılmaz, "Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, pp.59-66, 2017
Baydaş, Ö. And Yılmaz, R. M. 2017. Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7 , 59-66.
Baydaş, Ö., & Yılmaz, R. M., (2017). Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, 59-66.
Baydaş, Özlem, And Rabia Meryem YILMAZ. "Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, 59-66, 2017
Baydaş, Özlem And Yılmaz, Rabia M. . "Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, pp.59-66, 2017
Baydaş, Ö. And Yılmaz, R. M. (2017) . "Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, pp.59-66.
@article{article, author={Özlem Baydaş And author={Rabia Meryem YILMAZ}, title={Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanma Niyetlerine Yönelik Model Önerisi}, journal={Yükseköğretim ve Bilim Dergisi}, year=2017, pages={59-66} }