A. ERCİŞ Et Al. , "The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches , vol.2024-October, no.2, pp.168-183, 2024
ERCİŞ, A. Et Al. 2024. The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches , vol.2024-October, no.2 , 168-183.
ERCİŞ, A., DELİGÖZ, K., & Çelebi, Y., (2024). The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches , vol.2024-October, no.2, 168-183.
ERCİŞ, Aysel, Kadir DELİGÖZ, And Yıldız Çelebi. "The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches , vol.2024-October, no.2, 168-183, 2024
ERCİŞ, Aysel Et Al. "The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches , vol.2024-October, no.2, pp.168-183, 2024
ERCİŞ, A. DELİGÖZ, K. And Çelebi, Y. (2024) . "The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches , vol.2024-October, no.2, pp.168-183.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches}, year=2024, pages={168-183} }