F. Geçikli, "Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi," In Çağrı Merkezi Yönetimi I , Erzurum: Atatürk Üniversitesi, 2020.
Geçikli, F. Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi. 2020. In Çağrı Merkezi Yönetimi I , Atatürk Üniversitesi, Erzurum, .
Geçikli, F., (2020). Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi. Çağrı Merkezi Yönetimi I Erzurum: Atatürk Üniversitesi.
Geçikli, Fatma. "Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi." In Çağrı Merkezi Yönetimi I , Erzurum: Atatürk Üniversitesi, 2020
Geçikli, Fatma. "Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi." Çağrı Merkezi Yönetimi I , Atatürk Üniversitesi, 2020
Geçikli, F. (2020) "Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi", Çağrı Merkezi Yönetimi I . Erzurum: Atatürk Üniversitesi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Fatma GEÇİKLİ}, chaptertitle={Çağrı Merkezlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi}, booktitle={ Çağrı Merkezi Yönetimi I}, publisher={Atatürk Üniversitesi}, city={Erzurum},year={2020} }