D. ÖZTÜRK Et Al. , "İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi," Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi , vol.4, pp.25-31, 2017
ÖZTÜRK, D. Et Al. 2017. İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi. Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi , vol.4 , 25-31.
ÖZTÜRK, D., GÜROL, A., USLU, S., & YÜCEL, O., (2017). İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi. Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi , vol.4, 25-31.
ÖZTÜRK, Deniz Et Al. "İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi," Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi , vol.4, 25-31, 2017
ÖZTÜRK, Deniz Et Al. "İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi." Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi , vol.4, pp.25-31, 2017
ÖZTÜRK, D. Et Al. (2017) . "İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi." Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi , vol.4, pp.25-31.
@article{article, author={Deniz ÖZTÜRK Et Al. }, title={İlk ve Acil Yardım Programında Okuyan Öğrencilere Ambulans Simülasyon Laboratuvarında Uygulanan Eğitimin Temel Beceri Düzeyine Etkisi}, journal={Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi}, year=2017, pages={25-31} }