E. YILDIZ Et Al. , "JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, pp.1957-1978, 2017
YILDIZ, E. Et Al. 2017. JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25 , 1957-1978.
YILDIZ, E., ŞİMŞEK, Ü., & yüksel, f., (2017). JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, 1957-1978.
YILDIZ, Emre, Ümit ŞİMŞEK, And feyza yüksel. "JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, 1957-1978, 2017
YILDIZ, Emre Et Al. "JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, pp.1957-1978, 2017
YILDIZ, E. ŞİMŞEK, Ü. And yüksel, f. (2017) . "JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, pp.1957-1978.
@article{article, author={Emre YILDIZ Et Al. }, title={JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={1957-1978} }