H. Polat And E. Baysal, "Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.319-332, 2022
Polat, H. And Baysal, E. 2022. Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2 , 319-332.
Polat, H., & Baysal, E., (2022). Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 319-332.
Polat, Hamza, And Emre Baysal. "Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 319-332, 2022
Polat, Hamza And Baysal, Emre. "Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.319-332, 2022
Polat, H. And Baysal, E. (2022) . "Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.319-332.
@article{article, author={Hamza POLAT And author={Emre Baysal}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 Salgın Sürecinde Yürütülen Uzaktan Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Farklılıkların İncelenmesi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={319-332} }