Ö. S. CAN Et Al. , "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, pp.559-572, 2017
CAN, Ö. S. Et Al. 2017. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12 , 559-572.
CAN, Ö. S., İŞLEYEN, T., & KÜÇÜK DEMİR, B., (2017). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, 559-572.
CAN, ÖMER, Tevfik İŞLEYEN, And BETÜL KÜÇÜK DEMİR. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, 559-572, 2017
CAN, ÖMER S. Et Al. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, pp.559-572, 2017
CAN, Ö. S. İŞLEYEN, T. And KÜÇÜK DEMİR, B. (2017) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, pp.559-572.
@article{article, author={ÖMER SİNAN CAN Et Al. }, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={559-572} }