P. Mete, "Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi," FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, pp.121-142, 2020
Mete, P. 2020. Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2 , 121-142.
Mete, P., (2020). Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 121-142.
Mete, Pelin. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi," FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 121-142, 2020
Mete, Pelin. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi." FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, pp.121-142, 2020
Mete, P. (2020) . "Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi." FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ , vol.8, no.2, pp.121-142.
@article{article, author={Pelin METE}, title={Sınıf Öğretmen Adaylarının Buzun Erimesi, Yoğunluk ve GazlarınSudaki Çözünürlüğü Kavramlarına İlişkin Alternatif YapılarınınBelirlenmesi}, journal={FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ}, year=2020, pages={121-142} }