M. ALYAR Et Al. , "İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi," 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.1, 2016
ALYAR, M. Et Al. 2016. İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 1.
ALYAR, M., OKUMUŞ, S., ÇAVDAR, O., DOYMUŞ, K., & DİKEL, S., (2016). İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi . 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.1). Trabzon, Turkey
ALYAR, MUSTAFA Et Al. "İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi," 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
ALYAR, MUSTAFA Et Al. "İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi." 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.1, 2016
ALYAR, M. Et Al. (2016) . "İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi." 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA ALYAR Et Al. }, title={İşbirlikli öğrenme yedi ilke animasyon ve modellerin asitler ve bazlar konusunda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına etkisi}, congress name={12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1} }