G. YILDIRIM Et Al. , "Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri," Educational Technology Theory and Practice , vol.8, no.2, pp.192-211, 2018
YILDIRIM, G. Et Al. 2018. Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri. Educational Technology Theory and Practice , vol.8, no.2 , 192-211.
YILDIRIM, G., YILDIRIM, S., & ÇELİK, E., (2018). Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri. Educational Technology Theory and Practice , vol.8, no.2, 192-211.
YILDIRIM, GÜRKAN, Serkan YILDIRIM, And EMBİYA ÇELİK. "Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri," Educational Technology Theory and Practice , vol.8, no.2, 192-211, 2018
YILDIRIM, GÜRKAN Et Al. "Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri." Educational Technology Theory and Practice , vol.8, no.2, pp.192-211, 2018
YILDIRIM, G. YILDIRIM, S. And ÇELİK, E. (2018) . "Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri." Educational Technology Theory and Practice , vol.8, no.2, pp.192-211.
@article{article, author={GÜRKAN YILDIRIM Et Al. }, title={Uygulayıcıların Ters Yüz Edilmiş Sınıflara Yönelik Deneyimleri}, journal={Educational Technology Theory and Practice}, year=2018, pages={192-211} }