M. Özdemir And D. Kılıç, "Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.304-327, 2017
Özdemir, M. And Kılıç, D. 2017. Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.2 , 304-327.
Özdemir, M., & Kılıç, D., (2017). Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, 304-327.
Özdemir, Meryem, And Durmuş KILIÇ. "Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, 304-327, 2017
Özdemir, Meryem Ö. And Kılıç, Durmuş. "Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.304-327, 2017
Özdemir, M. And Kılıç, D. (2017) . "Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.304-327.
@article{article, author={Meryem ÖZDEMİR CİHAN And author={Durmuş KILIÇ}, title={Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejilerinin Kullanımına İlişkin Değerlendirici Durum Çalışması}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={304-327} }