M. Konu And Ş. Gül, "Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, pp.127-142, 2017
Konu, M. And Gül, Ş. 2017. Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14 , 127-142.
Konu, M., & Gül, Ş., (2017). Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, 127-142.
Konu, Meryem, And Şeyda GÜL. "Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, 127-142, 2017
Konu, Meryem And Gül, Şeyda. "Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, pp.127-142, 2017
Konu, M. And Gül, Ş. (2017) . "Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, pp.127-142.
@article{article, author={Meryem Konu And author={Şeyda GÜL}, title={Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi}, journal={Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={127-142} }