M. S. ERCİŞ, "Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.1, pp.40-50, 2016
ERCİŞ, M. S. 2016. Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.1 , 40-50.
ERCİŞ, M. S., (2016). Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.1, 40-50.
ERCİŞ, Mehmet. "Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.1, 40-50, 2016
ERCİŞ, Mehmet S. . "Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.1, pp.40-50, 2016
ERCİŞ, M. S. (2016) . "Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.1, pp.40-50.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama}, journal={Abant Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={40-50} }