A. Kızılaslan Et Al. , "Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim," In THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2016, pp.77-100.
Kızılaslan, A. Et Al. Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim. 2016. In THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 77-100.
Kızılaslan, A., Sözbilir, M., & Bülbül, M. Ş., (2016). Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim. THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction (pp.77-100), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Kızılaslan, Aydın, Mustafa SÖZBİLİR, And Mustafa Şahin Bülbül. "Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim." In THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction , 77-100. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2016
Kızılaslan, Aydın Et Al. "Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim." THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction , Nobel Yayın Dağıtım, 2016, pp.77-100.
Kızılaslan, A. Sözbilir, M. And Bülbül, M. Ş. (2016) "Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim", THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={Aydın KIZILASLAN Et Al. }, chaptertitle={Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim}, booktitle={ THE INCLUSIVE CLASSROOM - Strategies for Effective Differentiated Instruction}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2016} }