K. Deligöz, "Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü," In PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2024, pp.131-158.
Deligöz, K. Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü. 2024. In PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 131-158.
Deligöz, K., (2024). Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü. PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I (pp.131-158), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
Deligöz, Kadir. "Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü." In PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I , 131-158. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2024
Deligöz, Kadir. "Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü." PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I , Eğitim Yayınevi, 2024, pp.131-158.
Deligöz, K. (2024) "Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü", PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Kadir DELİGÖZ}, chaptertitle={Marka ve Ürün Antropomorfizmi: İnsan Biçimlendirme Stratejilerinin Pazarlamadaki Gücü}, booktitle={ PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2024} }