Z. IŞIK Et Al. , "DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? ," İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.118-131, 2023
IŞIK, Z. Et Al. 2023. DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? . İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1 , 118-131.
IŞIK, Z., TOKGÖZ, L., & Başar, F., (2023). DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? . İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, 118-131.
IŞIK, Zennübe, Leyla TOKGÖZ, And Fatma BAŞAR. "DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? ," İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, 118-131, 2023
IŞIK, Zennübe Et Al. "DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? ." İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.118-131, 2023
IŞIK, Z. TOKGÖZ, L. And Başar, F. (2023) . "DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? ." İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.118-131.
@article{article, author={Zennübe IŞIK Et Al. }, title={DO TOURISM GUIDANCE STUDENTS HAVE THE BRAND AWARENESS OF GÖBEKLİTEPE? }, journal={İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2023, pages={118-131} }