Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The Use of Gamification Elements in Open and Distance Learning (ODL) Environments
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.22, no.3, pp.1389-1428, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Çevrenin Gözünden Çocukların Mobil İnternet Deneyimleri
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.2021, no.43, pp.145-170, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
EBA İçerisindeki Video Materyallerin Branş Öğretmenleri Tarafından Tercih Edilme Nedenleri ve Sınıf İçerisinde Kullanım Türleri
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.2021, no.42, pp.164-184, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Koronavirüs (Covid-19) Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime Yönelik Algıları
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.5, no.3, pp.285-308, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Uzaktan Eğitim Yoluyla Kampüs Tabanlı Derslerin Verilmesi: Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Deneyimi
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, vol.6, no.4, pp.1-18, 2020 (Peer-Reviewed Journal)


Lisansüstü Eğitimde Etkili ve Nitelikli Geribildirim
Journal of Instructional Technologies Teacher Education, vol.8, pp.10-20, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’deki Çocukların Erişim, Kullanım Ve Etkinlikler Bağlamında Mobil İnternet Deneyimleri
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, vol.9, pp.349-371, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
KATILIMCILAR KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERSLERENEDEN KATILIYORLAR? ATADEMİX ÖRNEĞİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.18, pp.1921-1937, 2018 (Peer-Reviewed Journal)


Do Instructional Message Design Principles Work for Physio-Therapy and Rehabilitation Patient Leaflets ?
The Journal of Kesit Academy, vol.4, no.14, pp.353-378, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Atatürk Üniversitesi kampüs tabanlı dersler modeli bileşenlerine yönelik öğrenci görüşleri
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, vol.4, no.2, pp.90-111, 2018 (Peer-Reviewed Journal)


Kullanılabilirlik Kavramının Alanyazına Dayalı Değerlendirilmesi ve Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi: Şehir Kullanılabilirliği Yaklaşımı
Ata Planlama ve Tasarım, vol.1, pp.55-62, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE, vol.12, pp.67-83, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Children’s Information Disclosure Tendencies on Social Networks
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.25, pp.1-15, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İnternet üzerinden herkese açık kurs (İHAK) sağlama deneyimi: AtademiX
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, vol.2, no.3, pp.52-74, 2016 (Peer-Reviewed Journal)


İnternet üzerinden herkese açık kurs İHAK sağlama deneyimi AtademiX
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, vol.2, pp.52-74, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Use of User Centered and Model Based Approaches in the Solution of Usability Problems of Web Interface
Journal of New Theory, vol.2015, pp.29-46, 2015 (Non Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Static and Animated Help Content on Product Usability
International Journal of Business, Humanities and Technology, vol.4, pp.91-97, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Etkileşimli Tahtaların Ders İçeriğinin Sunumu Sırasındaki Kullanılabilirliği
The Journal of Instructional Technologies &Teacher Education, vol.1, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitmen konsol yazılımları için kullanıcı arayüzü kılavuzu geliştirilmesi ve geçerleme süreci
Kara Harp Okulu Savunma Bilimleri Dergisi, vol.11, pp.177-186, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Türkiye’de 2005-2019 Yılları Arası Uzaktan Eğitim Alanında Yaşanan Kavram Karmaşasının Dünü-Bugünü-Yarını
The 3nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Turkey, 10 - 11 December 2020
Açık ve Uzaktan Öğrenme: Açık Eğitim Uygulamaları
International Open and Distance Learning, 14 - 16 November 2019
Türkiye’deki Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim ProgramlarınınBir Analizi: 2015 - 2018 Karşılaştırılması
International Open end Distance Learning Conference, Eskişehir, Turkey, 14 - 16 November 2019, pp.761-786
Çözümleme ve Ses Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 30 October - 01 November 2019
The Roles of Each Component (S, T, E, M) in Stem Implementations
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 April 2019, pp.780-781
Öğretim Tasarımı
İçerik Geliştirme Çalıştayı, Erzurum, Turkey, 22 March 2019
Dijital (İnternet) Becerilerin Ölçme Yöntemi Açısından İncelenmesi: Literatür Taraması
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2018 (Fatih ETZ 2018), Ankara, Turkey, 2 - 03 November 2018
ÜSTÜN AYŞİN GAYE, KURŞUN ENGİN (2018). Çevrimiçi Derslerin Kampüs İçi Öğrencilere Verilmesi Sürecinin Destek Boyutunda İncelenmesi: Bir Çoklu Durum Çalışması.
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Turkey, 12 - 14 September 2018
Lisansüstü eğitimde etkili ve nitelikli geribildirim
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2018, Edirne, Turkey, 12 - 14 September 2018
Yenilenen İlk ve Ortaöğretim Programlarındaki Teknoloji Entegrasyonu Yansımalarının İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences, ICES-UEBK 2018, 18 - 22 April 2018
Yenilenen Ortaöğretim Müfredat Planlarındaki Öğretim Teknolojilerine İlişkin Gelişmelerin İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018
İlkokuma-yazma Öğretiminde Cümle Yöntemi ile Ses Temelli Cümle Yönteminin Ele Alındığı Çalışmaların Analizi: Bir Meta-sentez Çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 April 2018
Türkiye Kaynaklı İnternet Risklerine Yönelik Geliştirilen Ölçeklerin İncelenmesi
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018
Uzaktan Eğitim Alanında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Atıf Alan Kitapların İncelenmesi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 May 2017
The experience of the lecturers in MOOC
2017 AECT International Convention, 6 - 11 November 2017
The experiences of the lecturers in MOOC
2017 AECT International Convention, 6 - 11 November 2017
ÖĞRETMENİN TEKNOLOJİYLE İMTİHANI
INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Turkey, 27 - 28 October 2017
Çevrimiçi Derslerin Kampüs İçi Öğrencilere Verilme Sürecinin İncelenmesi: Atauzem Örneği
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 October - 13 November 2017
Net Children Go Mobile (Ncgm) Projesi: Türkiye ile 7 Avrupa Ülkesinin Karşılaştırmalı Analizi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 October - 13 November 2017
Yeni Teknolojiler Ve Uzaktan Eğitimin Geleceği
ICITS 2017, 24 - 26 May 2017
Sınıf içi teknoloji entegrasyon düzeyi belirleme yaklaşımlarının incelenmesi: Etkileşimli tahta örneği
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 6 - 08 October 2016
Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Turkey, 6 - 08 October 2016, pp.1

Kampüs Tabanlı Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine Yönelik Öğrenci Tercihlerinin İncelenmesi
4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Turkey, 6 - 08 October 2016, pp.1
Kullanılabilirlik Kavramının Alanyazına Dayalı Değerlendirilmesi Ve Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi Şehir Kullanılabilirliği Yaklaşımı
International Winter Cities Symposium, 10 - 12 February 2016, pp.630-643
Kullanılabilirlik Kavramının Alanyazına Dayalı Deg erlendirilmesi ve Bir Kavramsal C erc eve O nerisi S ehir Kullanılabilirlig i Yaklas ımı
International Winter Cities Symposium, Erzurum, Turkey, 10 - 12 February 2016, pp.630-643
Integrating Mind Games intoLanguage and Mathematics Courses A Case Study
American Association of Educational Technology Annual Meeting, 3 - 07 November 2015
Integrating Mind Games into Language and Mathematics Courses A Case Study
“Accelerate Learning: Racing into the Future” (AECT), Indiana, United States Of America, 3 - 07 November 2015
Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi Atauzem Deneyimi
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015
Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi: ATAUZEM Örneği
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015

ORTAK DERSLERİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA VERİLMESİ: ATAUZEM DENEYİMİ
3rd International Instructional Technologies amp Teacher EducationSymposium – ITTES 2015., Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015

Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi ATAUZEM Deneyimi
3. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015

İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi ATADEMİX Örneği
3rd. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 September 2015
İnsan Bilgisayar Etkileşimi Alanında 2004 - 2014 Yılları Arasında Türkiye Kökenli Bilim İnsanları Tarafından Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir İçerik Analizi
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2015 Türkçe Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı-Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi, 9 - 11 September 2015
İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi AtademiX Örneği
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015

Uzaktan Öğretime İlişkin Usul ve Esasların Değerlendirmesi ATAUZEM Uygulama Deneyimleri
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015
İnternet üzerinden herkese açık kurs deneyimi AtademiX örneği
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium – ITTES 2015, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015
The Challenges behind research based practices and practice focused research in distance education
8th EDEN Research Workshop- Challenges for Research into Open & Distance Learning: Doing Things Better: Doing Better Things, Oxford, United Kingdom, 27 - 29 October 2014, pp.351-356
Tablet bilgisayarların ve e kitapların kullanma durumlarının incelenmesi bir durum çalışması
VIII. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Turkey, 17 - 19 September 2014
Metin Yönetim İşlemli E-Kitaplar İle Resim Tabanlı E-Kitapların Karşılaştırılması ve Öğrenenlerin Çalışma Alışkanlıklarına Etkisi
1.st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium Trabzon/Turkey, 26 - 28 June 2013
Assistive Technology in Education of Students with Learning Disabilities Research Trends between 2002 and 2012
2013 AECT International Convention, United States Of America, 30 October - 02 November 2013
Güvenli internet kullanımında aile desteği
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, 7 - 09 November 2013
Güvenli İnternet Kullanımında Aile Desteği
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Turkey, 7 - 09 November 2013
Online risks and coping strategies of children
1st International Instructional Technologies Teacher Educaton Symposium, 26 - 28 June 2013
Exploring Three OER Initiatives in Turkey Challenges and Strategies
AECT International Convention, Louisville, United States Of America, 30 October - 04 November 2012
Zihinsel Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2007 2011 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi
6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 October 2012
Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Evde Alınan Önlemler Ebeveyn Ve Çocuk Açısından Bir Karşılaştırma
6th International Computer and Instructional Technologies Syposium, 4 - 06 October 2012
The Role of Questionnaire Construction and Cognitive Interviewing in the Assessment of Children s Online Risk Taking and Other Activities
International Communication Association Conference, Phoenix, United States Of America, 23 May - 28 June 2012
Açık Ders Malzemeleri ile Gerçekleştirilen Bir Ders Deneyiminin Dinamiklerinin İncelenmesi MITx in Devreler ve Elektronik Dersi Örneği
6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 September 2012
Şiddetin Değişen Yüzü Çocukları Bekleyen Sanal Riskler
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması Ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Turkey, 28 - 29 June 2012
The Role of Questionnaire Construction and Cognitive Interviewing in the Assessment of Children s Online Risk Taking and Other Activities
International Communication Association Conference, 23 - 28 May 2012
Türkiye Avrupa ve Amerika Birleşik Devletlerinde Çocukların Sosyal Ağ Alışkanlıkları Karşılaştıkları Riskler ve Alınan Önlemler
Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Uluslararası Sempozyumu, Turkey, 24 - 25 April 2012
Avrupa Çevrimiçi Çocuklar II Eu Kids Online II Projesi Türkiye Bulguları
XV. Türkiye'de İnternet Konferansı, İstanbul, Turkey, 02 December 2010 - 04 December 2011
Avrupa Çevrimiçi Çocuklar II Proje Sonuçları ve Değerlendirilmesi
INET-TR 11th Türkiye’de İnternet Konferansı, İzmir, Turkey, 30 November - 02 December 2011
Öğrenci Gözüyle Aşırma İntihal Neden Ve Çözüm Önerileri
9.Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, Turkey, 31 - 02 January 2007, pp.191-196

The Use Of Social Networks Among Children in Turkey
EU Kids Online II Final Conference, 22 - 23 September 2011
Eğitmen konsol yazılımları için kullanıcı arayüzü kılavuzu geliştirilmesi ve geçerleme süreci
Dördüncü Ulusal Savunma Uygulamaları Modelleme ve Simülasyon Konferansı, Ankara, Turkey, 14 - 15 June 2011
Open Educational Resources Opportunities and Challenges for Turkish HigherEducational Institutions
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011), İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2011, vol.2, pp.1405-1410
EU Kids Online Türkiye Bulguları
15. Türkiye’de İnternet Konferansı, Turkey, 2 - 04 December 2010
Evaluating Three Different Open Educational Resource Models Provided to Enable Learning in Our Connected World
2010 AECT International Convention, Anaheim, United States Of America, 26 - 30 October 2010
Potentials of Mobile Learning for High School Students A Case with 11th Graders
International Open and Distance Learning (IODL) Syposium, Eskişehir, Turkey, 6 - 08 October 2010
The Findings of the EU Project Intended for Game Base Learning and Educational Games Workshop
4th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 June 2010
Evaluating the current status of OpenCourseWare in Turkish Tertiary Education benefits barriers and incentives
Open Educational Resources 2010 (OER10), Cambridge, Canada, 22 - 24 March 2010
Pre-Service Teachers’ Views About Case-Based Learning Packages Related With Teaching Profession
9th International Educational Technology Conference (IETC2009), 6 - 08 May 2009
Açık Eğitim Kaynakları Açık Kaynak Felsefesinin Eğitime Yansıması
Akademik Bilişim, Şanlıurfa, Turkey, 25 - 27 June 2009
Pre Service Teachers Views About Case Based Learning Packages Related With Teaching Profession
International Educational Technology Conference, Ankara, Turkey, 6 - 08 May 2009
Using Wiki in a Collaborative Group Project Experiences from a Distance Education Cours
Soceity for Information Technology & Teacher Education, South-Carolina, United States Of America, 2 - 06 March 2009
Why Instructors are Sharing their Course Materials Experiences and Perceptions
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, South-Carolina, United States Of America, 2 - 06 March 2009
Web based Course Design Preferences of Pre service Chemistry Teachers with Learning Objects
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2009, 2 - 06 March 2009, pp.398-405
Web based course design preferences of pre service chemistry teachers with learning objects
Society for Information Technology end Teacher Education, Charlestown, Saint Kitts And Nevis, 1 - 03 March 2009
Açık Ders Kaynakları'nın Faydaları Uygulanması Sırasında Karşılaşılabilecek Engeller ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Ön Çalışma
Akademik Bilişim, Çanakkale, Turkey, 30 January - 01 February 2008
What People in Turkey Think About E Learning Their Awareness and Preferences
2nd International Open and Distance Learning, 13 - 15 September 2006, pp.585-598

Random Assigned Collaborative Working In A Distance Education Course Experience And Recommendations Of Students
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2007, Canada, 25 - 29 June 2007, pp.4505-4510
Color Coding Effect on Multimedia Learning and Visual Search An eyetracking approach
The American Educational Research Association (AERA), Chicago, United States Of America, 9 - 13 April 2007
What people in Turkey think about e Learning Their awarness and preferences
International Open and Distance Learning (IODL) Syposium, Eskişehir, Turkey, 13 - 15 October 2006

Modeling Technology Use in Teacher Training Programs A Case of a Faculty of Education
International Open and Distance Learning (IODL) Syposium, Eskişehir, Turkey, 13 - 15 October 2006
An examination of two types of timeline linear vs staggered a mixed method approach
3rd Technology-Enhanced Learning Enlargement Workshop: Young researchers for the European future, 19 - 29 September 2007
Uzaktan Eğitimde Akıllı Sınıf Uygulamaları ODTÜ Akıllı Sınıf Örneği
8. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 21 - 23 September 2005
Books & Book Chapters
Açık Öğrenme ve İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurslar (İHAK)
in: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan TEKİNARSLAN,Melih Derya GÜRER, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.173-206, 2021

Dijital İçerik Geliştirme: Telif Hakları ve Lisanslama
in: Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu 2020, Ayça Çebi, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.363-383, 2020
Dijital Dönüşüm ve Açık Bilim
in: Yüksek Öğretimde Dijital Dönüşüm, Karaman Selçuk, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.95-113, 2020
Dijital Dönüşüm ve Açık Bilim
in: Yüksek Öğretimde Dijital Dönüşüm, Prof. Dr. Selçuk KARAMAN, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.95-113, 2020
Programlama Öğretiminde Değerlendirme Yaklaşımları
in: Kuramdan Uygulamaya Programlama Öğretimi, Yasemin Gülbar, Hasan Karal, Editor, Pegem Akademi, 2018
Açık Eğitim Kaynakları
in: Öğretim Teknolojilerinin Temelleri, Kürşat Çağıltay, Yüksel Göktaş, Editor, Pegem Akademi, 2016
Görsel Hazırlama
in: Masaüstü Yayıncılık, Yıldırım Serkan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2016
Görsel Hazırlama
in: MASAÜSTÜ YAYINCILIK, Serkan Yıldırım, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2016
Nitel Araştırmalarda Geçerlik ve Güvenilirlik
in: Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2016
Geçerlik ve Güvenirlik
in: ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ I, Selçuk Karaman, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2015
Açık Eğitim Kaynakları
in: Öğretim Teknolojilerinin Temelleri, Prof. Dr. Kürşat Çağıltay, Doç Dr. Yüksel Göktaş, Editor, Pegem, pp.681-695, 2013
İşletim Sistemleri
in: Temel Bilgi Teknolojileri I, Özgür YILMAZEL, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.16-48, 2013
E-posta - Kişisel Bilgi Yönetimi
in: Temel Bilgi Teknolojileri I, Özgür YILMAZEL, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.126-147, 2013
Bilgisayar Donanımı ve Hata Bulma
in: Temel Bilgi Teknolojileri II, Özgür Y;ILMAZEL, Editor, Anadolu Yayınları, Eskişehir, pp.1-27, 2013
Cognitive Interviewing and responses to EU Kids Online survey questions.
in: Children risk and safety on the internet, , Editor, UK:The Policy Press., 2012
Lessons Learned from Cognitive Interviewing and Responses to Survey Questions in the EU Kids Online Study
in: Children Risk and Safety on the Internet, Sonia Livingstone, Leslie Haddon, Anke Görzig, Editor, The Policy Press, Bristol, 2012
İşletim Sistemleri (Ünite 2)
in: Temel Bilgi Teknolojileri I, , Editor, Anadolu Üniversitesi, 2012
E-Posta: Kişisel İletişim Yönetimi (Ünite 6)
in: Temel Bilgi Teknolojileri I, , Editor, Anadolu Üniversitesi, 2012
Eğitimin Değişen Yüzü E Öğrenme
ODTÜ Mezunlar Derneği Yayınları, Ankara, 2007