İnternet Reklamcılığı ve Uygulamaları


Creative Commons License

Atilgan S. S.

Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları, Dr. Öğr. Üyesi ASİYE ATA, Editör, Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Erzurum, ss.252-273, 2019

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Ders Kitabı
  • Basım Tarihi: 2019
  • Yayınevi: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi
  • Basıldığı Şehir: Erzurum
  • Sayfa Sayıları: ss.252-273
  • Editörler: Dr. Öğr. Üyesi ASİYE ATA, Editör
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Reklamcılık günümüzde etkisini kanıtlamış, ikna edici özelliği ve tüm organizasyonlar için stratejik değeri yüksek bir iletişim aracı olarak kabul edilmektedir. 2000’li yıllarda internetin hızla hayatımızın bir parçası haline gelmesiyle birlikte reklamcılık ve reklam kampanyaları da bu hıza ayak uydurmuş ve bu değişimin bir parçası olmuştur. İnternet ile beraber reklamcılık uygulamaları da birçok yönü ile değişime uğramış ve reklamcılığın gücünün artmasına neden olmuştur. İnternet doğası gereği esnek bir ortamdır. Bu esnekliği sayesinde, eposta, sohbet odaları, topluluklar, forumlar ve haber grupları gibi reklam mecraları ortaya çıkmış ve iyice küreselleşen pazarın ihtiyaçlarına cevap verebilmek için de birçok reklamcılık uygulaması kullanılmaya başlanmıştır.