Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Stratejik İletişim Planlaması ile Kurumsal İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi: Literatüre Dayalı Bir Yaklaşım
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.93-105, 2020 (Hakemli Dergi)
Determination of Stakeholder Types on Web-Based Organizational Public Relations Activities
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.782-795, 2019 (Hakemli Dergi)
Diyalojik Paydaş İletişimi İçin Twitter Kullanımı
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.83-96, 2019 (Hakemli Dergi)
İSO 500 İşletmelerinin Örgütsel İletişim Stratejileri: Twitter Örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, ss.2719-2730, 2018 (Hakemli Dergi)
Yönetim Yaklaşımlarında Örgütsel İletişim Olgusunun Değerlendirilmesi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Eletronik Dergisi
, cilt.4, ss.173-199, 2016 (Hakemli Dergi)
Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.92-121, 2014 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Bilgi İletişiminde Karşılaşılan Engeller ve Engellere Yönelik Çözümler
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, ss.182-204, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ergenlik Döneminde Okuma Kültürü: Basılı ve Dijital Kitap Okuma Eğilimlerinin Karşılaştırılması
I. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi (20-21 Kasım 2021), Mardin, Türkiye, 20 Kasım 2021
Nesnelerin İnterneti Teknolojisiyle Yeni Nesil Kütüphane Hizmetleri
I. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi (20-21 Kasım 2021), Mardin, Türkiye, 20 Ekim 2021
İletişim Teknolojilerinin Kurumsal İletişime Yansımaları
2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.303-309
The Effects of Corporate Culture on Ethical Behaviors
14th EBES Conference, Barselona, İspanya, 23 - 25 Ekim 2014, ss.1987-1991
The Place and Effects of Information Management in Corporate Identity
ICMEFB 2013: International Conference on Management, Economics, Finance and Business, Paris, Fransa, 29 - 30 Ağustos 2013, ss.857-860
Bilgi Yönetiminin Kurum Kimliğine Etkileri
Bilgi Eksenli Kuram ve Uygulamalar: Sorgulayıcı ve Çözümleyici Yaklaşımlar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, ss.133-146
Bilgi Hizmetlerinin Başarısında Hizmet Kalitesinin Önemi
Bilgi Eksenli Kuram ve Uygulamalar: Sorgulayıcı ve Çözümleyici Yaklaşımlar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, ss.99-118
Corporate Knowledge Communication and Knowledge Communication Difficulties
ICIKM 2012: International Conference on Information and Knowledge Management, Paris, Fransa, 25 - 27 Nisan 2012, ss.769-773
The Role of Database Marketing in Establishing Customer Relationships
Conference of the International Journal of Arts Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 21 - 24 Haziran 2011, cilt.3, ss.35-38
Bilgi Merkezlerinde Sosyal Medya Kullanımının SWOT Analizi İle Değerlendirilmesi
ÜNAK 2010: Bilgi Yönetimi 2.0: Sosyal Ağlarda Bilgi Hizmetleri, Samsun, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilgi Merkezlerinde Kurumsal İletişim
Bilgi Merkezlerinde Yönetim, Yılmaz, Erol ve Kanık, Leyla, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.13-37, 2021
Her Yönüyle İletişim ve Halkla İlişkiler
Hiperyayın, İstanbul, 2019
Büro Yönetimi
Yazışma Teknikleri, Köktekin, Kazım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2017
Büro Yönetimi Teknolojileri
Yazışma Teknikleri, Köktekin, Kazım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2017
E-Devlet
Yazışma Teknikleri, Köktekin, Kazım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2017
İletişim Araştırmalarında Etik Sorunlar, İntihal-Kaynak Gösterme ve Bibliyografik Veri Yönetimi
İletişim Araştırmalarında Yöntemler, Besim Yıldırım, Editör, Literatür, Konya, ss.463-479, 2015
Kurumsal İletişim Stratejisi ve Kurumsal Bloglar
Eğitim, Konya, 2014