Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİ ÖRNEĞİNDE TÜRKİYE DE YENİ İZLEYİCİYİ TARTIŞMAK Bir Alan Araştırması

2016 ULUSLARARASI İLETİŞİM VE MEDYA KONFERANSI, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, cilt.1, ss.211-222

MEDYA TÜKETİCİSİNDEN MEDYA OKURYAZARINA DUYGUSAL ZEKA VE ELEŞTİREL OKUMA BAKIMINDAN RTÜK PROJELERİ

II.ULUSLARARASI DUYGUSAL ZEKA VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2008, ss.18-30

Medya Tüketicisinden Medya Okuryazarlığına: Duygusal Zeka ve Eleştirel Okuma Bakımından RTÜK Projeleri

II. Uluslararası Duygusal Zeka ve İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2008, cilt.2, ss.18-30

ELEŞTİREL OKUR YARATMA PROJESİ MEDYA OKURYAZARLIĞI NI ELEŞTİREL OKUMAK

4.ULUSLARARASI ÇOCUK VE İLETİŞİM GÜNLERİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, ss.447-461

Eleştirel Okur Yaratma Projesi: Medya Okuryazarlığını Eleştirel Okumak

4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi - Risk Altındaki Çocuklar, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, cilt.2, ss.461-470

Kitap & Kitap Bölümleri

. ÇEVRİMİÇİ SAĞLIK BİLGİLERİNİ DOĞRU OKUMAK: E-SAĞLIK OKURYAZARLIĞI

DİJİTAL OKURYAZARLIK, GÜLHANIM KARAOĞLU, Editör, Efeakademi Yayınevi, İstanbul, ss.247-262, 2022

ÇEVRİMİÇİ SAĞLIK BİLGİLERİNİ DOĞRU OKUMAK: E-SAĞLIK OKURYAZARLIĞI

DİJİTAL OKURYAZARLIK, GÜLHANIM KARAOĞLU, Editör, Efeakademi Yayınevi, İstanbul, ss.247-262, 2022

DİJİTAL ÇAĞIN ÇEVRİMİÇİ NESLİ ‘DİJİTAL ÇOCUKLUK’: FIRSATLAR, RİSKLER VE EBEVEYN ARABULUCULUĞU

DİJİTAL ÇAĞ, BİRİCİK Zeynep, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.73-94, 2022

DİJİTAL YERLİ, MELEZ VE GÖÇMENLERİN AŞIRI İZLEME (BİNGE WATCHİNG) MOTİVASYONLARI VE KAZANIMLARI: NETFLİX ÖRNEĞİ

SPOR BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR -1, Tozoğlu Erdoğan, Yılmaz Adem, Dursun Mücahit, Seçer Emrah, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-46, 2022

YOKSULLUK KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA PARAZİT FİLMİ ÜZERİNE SOSYOLOİK BİR DEĞERLENDİRME

SİNEMA TOPLUM İLİŞKİLERİ ÜZERİNE ÇÖZÜMLEMELER, KARAKOÇ ENDERHAN, ÖZGÜR ÖZLEM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.181-208, 2022

Pandemi Döneminde Oyun: Youtube Oyun Videolarının Nitel İçerik Analizi ile Değerlendirilmes

COVİD 19 SÜRECİNİN SAĞLIKLIYAŞAM BOYUTUNA İLİŞKİNPSİKOSOSYAL ARAŞTIRMALAR, Erdoğan Tozoğlu,Mücahit Dursun,Öner Gülbahçe, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.49-76, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

DİJİTAL ORTAMLARDA MAHREMİYET

Zafer Yayınları, Erzurum, 2019

RADYO VE TELEVİZYON HABERCİLİĞİ

HABER TOPLAMA VE YAZMA TEKNİKLERİ, BESİM YILDIRIM, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, Erzurum, 2019

Siyasal Reklamcılık Uygulamaları

Siyasal İletişim, Raci TAŞCIOĞLU, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2019

GÖSTERGEBİLİMDE TEMEL KAVRAMLAR VE YARİHSEL ÇERÇEVE

GÖSTERGEBİLİM, İRFAN HIDIROĞLU, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, Erzurum, ss.10-30, 2019

ROLAND BARTHES’IN GÖSTERGEBİLİM YAKLAŞIMI

GÖSTERGEBİLİM, İRFAN HIDIROĞLU, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, 2019

Melodram Anlatısında Sıradan İnsanın Sınıf Atlama Sorunu: O Ses Türkiye Örneği”

Televizyonun Eğlendirme İşlevine Eleştirel Bir Bakış: Acun Medya, İRHAN HIDIROĞLU, Editör, LİRERATÜRK academia, Konya, ss.83-131, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

YENİ İZLEYİCİ BAĞLAMINDA ACUN MEDYADA GÖZALTI PROGRAMI ÖRNEĞİ

TELEVİZYONUN EĞLENDİRME İŞLEVİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: ACUN MEDYA, İRFAN HIDIROĞLU, Editör, LİTERATÜRK AKADEMİA, Konya, ss.305-337, 2019

Siyasal Pazarlama ve Siyasal Kampanya Yönetimi

Siyasi İletişim, Raci TAŞCIOĞLU, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.10-30, 2019

Siyasal İletişim Çerçevesinde Kamuoyu ve Kamuoyu Araştırmaları

Siyasal İletişim, Raci TAŞCIOĞLU, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2019

AMERİKA’DA HALKLA İLİŞKİLER

AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİN’DE HALKLA İLİŞKİLER, , Editör, Atatürk Üniversitesi, 2017

LOBİCİLİK: Kavram ve Tarihsel Süreç

LOBICILIK VE SIYASAL ILETISIM, Derya Tellan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2016

TÜRKİYE’DE MEDYA OKURYAZARLIĞININ 10 YILI:MEDYA OKURYAZARLIĞINI ELEŞTİREL OKUMAK

MEDYA OKURYAZARLIĞI, Elif Küçük, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.195-220, 2016

Türkiye’de Medya Okuryazarlığının 10 Yılı: Medya Okuryazarlığını Eleştirel Okumak

Medya Okuryazarlığı, Elif Küçük Durur, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.195-220, 2016

SPOR SPONSORLUĞU

SPONSORLUK, RACİ TAŞÇIOĞLU, Editör, ATAÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

Yeni İzleyicİ

Zafer Yayınları, İstanbul, 2013

D. Tellan ve A. Yılmaz, 2009, "Görüntünün Egemenliği: Televizyon Reklamcılığı", s. 230-258

Reklamcılık Bakmak ve Görmek, DERYA TELLAN, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.230-258, 2009

Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi

SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ, Selda Bulut, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.230-258, 2009

Bilirkişi Raporları

e gifder

Gümüşhane, 2015

Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

6

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları