NARMANLIOĞLU H. K. (Yürütücü), ÜSTÜNER C., YASTI A., ÇETİN H., ÇETİN S., SOYLU T., et al.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje, 2019 - 2021
Toplum içerisindeki bireylerin iyi ve kötü alışkanlıklarının tamamına yakını, kişiliğinin
oluşum süreci başındaki ilkokul çağlarından başlamaktadır. Bu çağlardaki çocuklara
Ağaç Yaşken Eğilir anlayışı ile aşılanan her sevgi ilerleyen yaşlardaki gelişimini olumlu
yönde etkileyecektir. Bu kapsamda, İspir ilçesi sınırları içerisinde yer alan anaokulu ve
25 Şubat İlköğretim okulu ziyaret edilmiş, anaokulu öğrencilerine fidan nasıl dikilir?
Fidan dikmenin sosyokültürel faydaları nelerdir? Ormanları neden sevmeliyiz?
Konularında bilgilendirmeler yapılarak, uygulamalı fidan dikimi yapılmış ve pandemi
şartlarından dolayı daha sonra öğretmenleri tarafından, ilköğretim öğrencilerine
dağıtılmak üzere orman sevgisi ile alakalı hikaye kitapları dağıtılmıştır. Geleceğin
bilinçli nesillerinin yetiştirilmesinde olumlu bir adım atmak projenin ana hedefidir.
Önceki yıllarda İspir ilçesi sınırları içinde özellikle ormancılık bölümü tarafından bu tarz
bir faaliyetin yapılmaması da projenin hayata geçirilmesi açısından önem arz
etmektedir. Bu etkinliğin sonraki yıllarda da farklı köy okullarında devam
ettirebilmekte ulaşmak istediğimiz sonuçlar arasındadır