REKLAM KAMPANYA PLANINDA HEDEF KİTLE VE BÜTÇE BELİRLEME


KORKUT Y.

REKLAM KAMPANYALARI VE REKLAMCILIK UYGULAMALARI, ATA ASİYE, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, ss.98-114, 2019

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Ders Kitabı
  • Basım Tarihi: 2019
  • Yayınevi: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI
  • Basıldığı Şehir: Erzurum
  • Sayfa Sayıları: ss.98-114
  • Editörler: ATA ASİYE, Editör
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet