KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERİ GELİŞTİRME VE DESTEKLEME İDARESİ BAŞKANLIĞI (KOSGEB) BÜNYESİNDE BULUNAN HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİNİN İNCELENMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ


Aktaş L., Atilgan S. S.

FİNANS, MUHASEBE VE SOSYAL BİLİMLER ALANLARINDA DİJİTALLEŞME, TEORİK YAKLAŞIMLAR, Yasemin COŞKUN ERDOĞAN, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.97-120, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Efe Akademi
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.97-120
  • Editörler: Yasemin COŞKUN ERDOĞAN, Editör
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Bu incelemede, 1990 yılında 3624 sayılı Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı Kurulması Hakkında Kanun ile hayata geçirilen KOSGEB’in iletişimi nasıl yönettiği, paydaş ve hedef kitle taleplerini nasıl değerlendirdiği sorusundan hareket edilmiş ve çalışma alanı KOSGEB mevcut halkla ilişkiler uygulamaları ile sınırlı tutulmuştur. Bu çalışma, küçük ve orta ölçekli işletmelere hizmet veren bir kurumun halkla ilişkiler ve iletişim faaliyetlerinin arzu edilen bir seviyede olup olmadığına bir nebze de olsa açıklık getirmek üzere hazırlanmıştır.