Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları, Dr. Öğr. Üyesi ASİYE ATA, Editör, Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Erzurum, ss.252-273, 2019
Reklamcılık günümüzde etkisini kanıtlamış, ikna edici özelliği ve tüm organizasyonlar için stratejik değeri yüksek bir iletişim aracı olarak kabul edilmektedir. 2000’li yıllarda internetin hızla hayatımızın bir parçası haline gelmesiyle birlikte reklamcılık ve reklam kampanyaları da bu hıza ayak uydurmuş ve bu değişimin bir parçası olmuştur. İnternet ile beraber reklamcılık uygulamaları da birçok yönü ile değişime uğramış ve reklamcılığın gücünün artmasına neden olmuştur. İnternet doğası gereği esnek bir ortamdır. Bu esnekliği sayesinde, eposta, sohbet odaları, topluluklar, forumlar ve haber grupları gibi reklam mecraları ortaya çıkmış ve iyice küreselleşen pazarın ihtiyaçlarına cevap verebilmek için de birçok reklamcılık uygulaması kullanılmaya başlanmıştır.