Art vision (Online), cilt.27, sa.46, ss.92-100, 2021 (Hakemli Dergi)
Bu araştırma müzik öğretmeni adaylarının pandemi sürecinde uzaktan eğitime yönelik görüşlerini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Tarama modelinde tasarlanan araştırmanın çalışma grubunu Atatürk Üniversitesi müzik eğitimi anabilim dalında öğrenim gören toplam 86 öğrenci oluşturmaktadır. Araştırmada kullanılan ölçek ve sorulardan elde edilen veriler SPSS paket programı ile analiz edilmiştir. Araştırmanın sonuçlarına göre, müzik öğretmeni adaylarının pandemi sürecinde uygulanan uzaktan eğitime ilgileri geleneksel eğitime oranla daha düşük düzeydedir. Öğrenciler büyük oranda uygulamalı müzik derslerinin yüz yüze yapılması gerektiği ve teorik derslerin uzaktan eğitim ile verilebileceği görüşünü belirtmektedir. Öğrenciler uzaktan eğitim sürecinde hocaları ile iletişim sorunları yaşadıklarını, internet ve bilgisayar gibi teknolojik araçlara erişimde yeterli imkanları bulamadıklarını ifade etmektedir.