JİGSAW VE OKUMA YAZMA UYGULAMA (OYU) YÖNTEMLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ


AKDAĞ S., ŞİMŞEK U.

Turkish StudiesEducational Sciences, cilt.14, sa.3, ss.165-188, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 14 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2019
  • Dergi Adı: Turkish StudiesEducational Sciences
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.165-188
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet