Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri: İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı
WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, İletişim
Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Bilim, Teknoloji ve Toplum, İşletme, Yönetim ve Organizasyon, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler, İletişim Bilimleri, Medya ve İletişim Sistemleri
Metrikler

Yayın

99

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

856

Proje

12

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Biyografi

Prof. Dr. Fatma GEÇİKLİ,

Yüksek lisans ve doktora, yönetim ve organizasyon; doçentlik, iletişim uygulamları olan Dr. Fatma GEÇİKLİ ana branş olarak iletişim uygulamaları alanında, özel olarak da itibar, imaj, algı ve kriz  yönetimi, halkla ilişkiler ve uygulamaları, stratejik halkla ilişkiler ve stratejik iletişim, dijital medya okuryazarlığı, dijital bağımlılık, kurumsal iletişim ve kimliği, örgütsel iletişim konuları üzerine çalışmalar yürütmektedir. 

Dijital Medya Okuryazarlığı: Dijital kültür, dijital bölünme, dijitalleşme ve kuşaklar, dijital vatandaşlık, açık veri, büyük veri ve dijital okuryazarlık konusu üzerine çalışmalar

Dijital Bağımlılık: Sosyal medya, cep telefonu, internet bağımlılığı konuları üzerine çalışmalar

Örgütsel İletişim: Yerel yönetimlerde örgütsel iletişim algılamaları ve iletişim iklimi, örgüt iletişimin işleyişi üzerine çalışmalar

Kurum Kimliği: Kurumsal kimliğin görsel unsurları, kurum kimliğinde kullanılacak araçlar, kurum kimliği ve imaj, itibar ilişkisi gibi konular üzerine çalışmalar

Kişilerarası İletişim: Duygusal zeka, Çatışma yönetimi, Mobbing (psikolojik yıldırma) konuları üzerine çalışmalar 

Stratejik Halkla İlişkiler: Paydaşlar, kamular, konular, eylemcilik, proaktif ve reaktif halkla ilişkiler stratejilerin incelenmesi ve değerlendirilmesi üzerine çalışmalar.

İtibar Yönetimi: Sürdürülebilir kurum itibarı için stratejiler, kriz dönemlerinde itibar nasıl yönetilmeli, kurumsal itibar bileşenleri, kurumsal itibar konusunda paydaş algıları üzerine çalışmalar.

İmaj Yönetimi: Kurum imajı, şehir imajı, imaj bileşenlerinin belirlenmesi, kriz dönemlerinde imaj yönetimi konuları üzerine çalışmalar


İletişim