Prof. Dr. Fatma GEÇİKLİ,
Yüksek lisans ve doktora, yönetim ve organizasyon; doçentlik, iletişim uygulamları olan Dr. Fatma GEÇİKLİ ana branş olarak iletişim uygulamaları alanında, özel olarak da itibar, imaj, algı ve kriz yönetimi, halkla ilişkiler ve uygulamaları, stratejik halkla ilişkiler ve stratejik iletişim, dijital medya okuryazarlığı, dijital bağımlılık, kurumsal iletişim ve kimliği, örgütsel iletişim konuları üzerine çalışmalar yürütmektedir.
Dijital Medya Okuryazarlığı: Dijital kültür, dijital bölünme, dijitalleşme ve kuşaklar, dijital vatandaşlık, açık veri, büyük veri ve dijital okuryazarlık konusu üzerine çalışmalar
Dijital Bağımlılık: Sosyal medya, cep telefonu, internet bağımlılığı konuları üzerine çalışmalar
Örgütsel İletişim: Yerel yönetimlerde örgütsel iletişim algılamaları ve iletişim iklimi, örgüt iletişimin işleyişi üzerine çalışmalar
Kurum Kimliği: Kurumsal kimliğin görsel unsurları, kurum kimliğinde kullanılacak araçlar, kurum kimliği ve imaj, itibar ilişkisi gibi konular üzerine çalışmalar
Kişilerarası İletişim: Duygusal zeka, Çatışma yönetimi, Mobbing (psikolojik yıldırma) konuları üzerine çalışmalar
Stratejik Halkla İlişkiler: Paydaşlar, kamular, konular, eylemcilik, proaktif ve reaktif halkla ilişkiler stratejilerin incelenmesi ve değerlendirilmesi üzerine çalışmalar.
İtibar Yönetimi: Sürdürülebilir kurum itibarı için
stratejiler, kriz dönemlerinde itibar nasıl yönetilmeli, kurumsal itibar bileşenleri,
kurumsal itibar konusunda paydaş algıları üzerine çalışmalar.
İmaj Yönetimi: Kurum imajı, şehir imajı, imaj
bileşenlerinin belirlenmesi, kriz dönemlerinde imaj yönetimi konuları üzerine çalışmalar
- E-posta
- fgecikli@atauni.edu.tr
- Web Sayfası
- https://avesis.atauni.edu.tr/fgecikli
- İş Telefonu
- +90 442 231 7317