Prof. Dr. Fatma GEÇİKLİ,
Ana branş olarak halkla ilişkiler alanında, özel olarak da itibar, imaj ve algı yönetimi, dijital medya okuryazarlığı, dijital
bağımlılık, kurum kimliği, örgütsel iletişim, kriz yönetimi ve stratejik halkla
ilişkiler konuları üzerine çalışıyorum.
İtibar Yönetimi: Sürdürülebilir kurum itibarı için
stratejiler, kriz dönemlerinde itibar nasıl yönetilmeli, kurumsal itibar bileşenleri,
kurumsal itibar konusunda paydaş algıları üzerine çalışmalar.
İmaj Yönetimi: Kurum imajı, şehir imajı, imaj
bileşenlerinin belirlenmesi, kriz dönemlerinde imaj yönetimi konuları üzerine çalışmalar
Dijital Medya Okuryazarlığı: Dijital kültür, dijital
bölünme, dijitalleşme ve kuşaklar, dijital vatandaşlık, açık veri, büyük veri
ve dijital okuryazarlık konusu üzerine çalışmalar
Dijital Bağımlılık: Sosyal medya, cep telefonu,
internet bağımlılığı konuları üzerine çalışmalar
Örgütsel İletişim: Yerel yönetimlerde örgütsel
iletişim algılamaları ve iletişim iklimi, örgüt iletişimin işleyişi üzerine
çalışmalar
Kurum Kimliği:
Kurumsal kimliğin görsel unsurları, kurum kimliğinde kullanılacak araçlar,
kurum kimliği ve imaj, itibar ilişkisi gibi konular üzerine çalışmalar
Kişilerarası İletişim: Duygusal zeka, Çatışma yönetimi,
Mobbing (psikolojik yıldırma) konuları üzerine çalışmalar
Stratejik Halkla İlişkiler: Paydaşlar, kamular,
konular, eylemcilik, proaktif ve reaktif halkla ilişkiler stratejilerin
incelenmesi ve değerlendirilmesi üzerine çalışmalar.
- E-posta
- fgecikli@atauni.edu.tr
- Web Sayfası
- https://avesis.atauni.edu.tr/fgecikli
- İş Telefonu
- +90 442 231 7317