Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
1. The Effect of the Layered Curriculum Method on the Students' Achievement in "Area Measurement"
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.34, sa.2, ss.565-585, 2019 (ESCI, TRDizin)
3. 1990 ve 2017 İlkokul Matematik dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.685-701, 2017 (TRDizin)
6. Difficulty in Changing Adults’ Behavior: Division Example
Erzincan Üniversitesi EğitimFfakültesi Dergisi
, cilt.19, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Temsil Biçimlerine Göre Doğrusal İlişki Konusunun Anlama
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, ss.11-26, 2016 (Hakemli Dergi)
8. The use of addition/subtraction operation: problem equation relationships sample
International Journal of Psycho-Educational Sciences
, cilt.2, ss.23-33, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Müfettişlerin İlköğretim Matematik ÖğretimProgramı Hakkındaki Görüşleri
AdnanMenderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.21-26, 2012 (Hakemli Dergi)
11. Müfettişlerin ilköğretim matematik öğretim programı hakkındaki görüşleri
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.21-37, 2012 (Hakemli Dergi)
13. Problem kurma ve çözmede sözel problem-denklem ilişkisi
Journal of Qafqaz University
, ss.69-79, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küme Kavramı İle İlgili Algıları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.221-230, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Temel İşlem Becerilerinin Öğretiminde Problem Kurma Çözme Çalışmaları
Ezincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.1-11, 2006 (TRDizin)
17. Onluk Sayma Sisteminin Öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.199-206, 2006 (TRDizin)
18. Öğretmen Adaylarınınİlköğretim Okullarında Yaptıkları Öğretmenlik Uygulamasının Yetişmelerindeki Rolü
Milli Eğitim
, ss.228-235, 2005 (Scopus, TRDizin)
19. Çocukta Estetik Duygunun Gelişimi,Harf ve Rakamların Yazılışlarındaki Yanlışlıklar
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.221-225, 2005 (TRDizin)
21. Matematik Öğretiminde Kendini Gerçekleştirme
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.129138, 2005 (TRDizin)
22. İlköğretimde Ders Dışı Etkinlikler ve Bunlarla İlgiliÖğrenci Davranışları
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.13-18, 2004 (TRDizin)
24. Başarıya Giden Yolda İfade ve Beceri Derslerinin (Türkçe-Matematik) Birlikteliği
MilliEğitim Dergisi
, ss.150-155, 2003 (Hakemli Dergi)
25. Öğretmenlerin Ders Dışı Öğretim Etkinliklerine Yaklaşımları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, ss.333-338, 2002 (TRDizin)
26. Matematik Dersinin Amaçları
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.23, ss.3-5, 1999 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE GERÇEKLEŞTİRİLEN MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİNE ETKİSİ
TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2. BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 02 Kasım 2017 - 05 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
3. An Analysis of the Daily Life Examples of the Mathematics Teaching Preservice Teachers about the Function Types
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.545, (Özet Bildiri)
4. ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin doğal sayılarda kalanlı bölme işlemine yönelik problem kurma ve çözme becerilerinin araştırılması
11. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.60-61, (Tam Metin Bildiri)
5. Sınıf öğretmenleri Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine göre İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
6. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
7. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Multiple Representations of Fractions:Performance and Beliefs of Elementary Students
35th Annual Conference of the International-Grup-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PMZ) Location, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Haziran 2011, cilt.1, ss.428, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen Adaylarının Okul Uygulamalarında Beklentileri ve Karşılaştıkları Durumların Analızi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme olitikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172, (Tam Metin Bildiri)
10. The relation between the problem posing and problem solwing skills of prospective elementary mathematichs teachers
Procedia Social and Behavioral Siences, 07 Ocak 2010, cilt.2, ss.1577-1583, (Tam Metin Bildiri)
12. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL BİLGİYİ TRANSFER EDEBİLME BECERİLERİ: ÖLÇME, KESİR VE ÖLÇEK ÖRNEĞİ
7.Matematik Sempozyumu, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
13. İlköğretim Öğrencilerinin(1-5Sınıflar) Ölçme Öğrenme Alanlarındaki Performansları
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, ss.1341-1345, (Tam Metin Bildiri)
14. Prospective Mathematics Teachers' Attitudes Towards Learning Mathematics With Technology
International Educational Technology Conferansce, 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.2, ss.27-30, (Tam Metin Bildiri)
15. İlköğretim okulu Matematik Dersi Programının (Kapsam ve Eğitim Durumu Açısından) İncelenmesi
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendrme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
16. 1993'ten 2002'y2 İlköğretim Matematik Programı
V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.897-901, (Tam Metin Bildiri)
17. İlköğretim Okullarının I.Kademesinden II.Kademesine Geçişte Matematik Öğretimi ile ilgili Ortaya Çıkan Problemler
IV.Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi 2000, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2000, ss.513-516, (Tam Metin Bildiri)
18. İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Matematik Derslerindeki Davranış Değişikliklerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Selçk Üniversitesi Eğitim Fakültesi VII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Konya, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998, ss.739-742, (Tam Metin Bildiri)
19. İlköğretim Matematik DersiProgramının Eğitim Durumu Üzerine Bir Araştırma
Eğitimde Yansımalar:IV "Cumhuriyetin 75.yılında İlköğretim" 1.Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998, ss.243-247, (Tam Metin Bildiri)
20. İlköğretim Matematik Dersi Amaçlarının Gerçekleşmeme Nedenleri
4.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Pamukkale Üniversitesi Denizli, Türkiye, 15 - 16 Ekim 1998, (Tam Metin Bildiri)
21. İlköğretim Matematik Dersi Programının Kapsamı Üzerine
Atatürk Üniversitesi 40. Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 1998, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)
22. Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Matematik Eğitiminin Durumu
3.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Çujurova Üniversitesi, Türkiye, 23 - 24 Ekim 1997, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Oyunlarla Matematik Öğretimi
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
2. Drama ile Matematik Öğretimi
HEGEM, Ankara, 2010
3. İlköğretimde Matematik ve Öğretimi
AŞIK MATBAASI (aNAFARTALAR cAD. gÜVERCİN sOK.nO.8 uLUS-ankara, 2000
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
18
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
27
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
7
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
17
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
18
Tez Danışmanlığı
8