Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2011 - 2016 Doç.Dr.
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2005 Yrd.Doç.Dr.
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1993 - 2005 Okutman
Atatürk Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - Devam Ediyor Soruşturma Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2021 Etik Kurul Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2018 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2016 Senato Üyesi
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2010 - 2016 Fakülte Akademik Kurul Üyesi
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2016 Bölüm Başkanı
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2010 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Kafkas Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi
-
2009 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kafkas Üniversitesi, Dede Korkut Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Kafkas Üniversitesi
-
2004 - 2011 Öğretim Üyesi
Kafkas Üniversitesi
-
1996 - 2004 Öğretim Elemanı
Atatürk Üniversitesi
-
1985 - 1996 Eğitim ve Öğretim Elemanı
İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü
-
1982 - 1985 Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı
-
1981 - 1982 Memur
Türkiye İş Bankası A.Ş. (TİBAŞ)
Verdiği Dersler
-
Lisans Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim
-
Doktora Danışmanlık
-
Yüksek Lisans Yaşam Boyu Öğrenme
-
Lisans Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları II
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Rehberlik ve Özel Eğitim
-
Lisans OKullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları II
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Türk Eğitim Felsefesi
-
Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri (B)
-
Doktora Program Geliştirmenin Temelleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Türk Eğitim Felsefesi
-
Lisans Öğrenme Kuramları
-
Yüksek Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Lisans Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi
-
Doktora Program Geliştirmenin Temelleri Temelleri
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Kurum Deneyimi
-
Lisans Karakter ve Değer Eğitimi
-
Lisans Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Doktora Program Geliştirmede Yaklaşımlar
-
Lisans Kurum Deneyimi
-
Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Yüksek Lisans Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışşması
-
Lisans Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi
-
Yüksek Lisans Yaşam Boyu Öğrenme
-
Yüksek Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Lisans Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Lisans Karakter ve Değer Eğitimi
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Öğrenme Kuramları
-
Lisans Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri (Formasyon)
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans İnsan İlişkileri ve İletişim
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi (Doktora)
-
Lisans Rehberlik (Formasyon)
-
Yüksek Lisans Öğrenci Danışmanlığı
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Lisans Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Lisans İnsan İlişkileri ve İletişim
-
Yüksek Lisans Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Doktora Öğrenci Danışmanlık
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Eğitim Sosyolojisi
-
Lisans Alan Çalışması
-
Lisans Etkili İletişim
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Lisans Eğitim Sosyolojisi
-
Lisans Çocukla İletişim
-
Lisans Aile Eğitimi
-
Doktora Hizmetiçi Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans)
-
Yüksek Lisans Eğitim Programının Temelleri
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi (Tezli Yüksek Lisans)
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon)
-
Lisans Etkili İletişim
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Etkili İletişim
-
Doktora Program Geliştirmenin Temelleri
-
Yüksek Lisans Danışmanlık
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitim Sosyolojisi
-
Yüksek Lisans Dönem Projesi
-
Doktora Danışmanlık
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Kurum Deneyimi
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Eğitim Felsefesi
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Sosyolojiye Giriş
-
Lisans Türk Eğitim Tarihi
-
Yüksek Lisans Öğrenme Öğretme Yaklaşımları
-
Lisans Eğitim Felsefesi
Yönetilen Tezler
-
OYUN TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA, KAVRAM GELİŞİMLERİNE VE İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Engin A. O. (Danışman)
A.Eyinç(Öğrenci), Doktora, 2023 -
5. SINIF ALAN VE UZUNLUK ÖLÇME KONUSUNUN GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI İLE ÖĞRETİMİNİN BAŞARIYA ETKİSİ
Engin A. O. (Danışman)
F.DÜNDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
ORİGAMİYE DAYALI OYUNLARIN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALAN VE UZUNLUK ÖLÇÜM KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ
Engin A. O. (Danışman)
B.DÜNDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDA İŞBİRLİKLİ ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA, ÖĞRENME MOTİVASYONUNA, TUTUM VE KALICILIĞA ETKİSİ
Engin A. O. (Danışman)
A.ARSLAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARINA YÖNELİK YÖNTEMLERİN ETKİLİLİĞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Engin A. O. (Danışman)
K.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ters-yüz edilmiş öğrenme uygulamalarının üniversite öğrencilerinin yaratıcı düşünme eğilimlerine, iletişim becerilerine, güdülenmelerine ve akademik başarılarına etkisi
Engin A. O. (Danışman)
M.KORUCUK(Öğrenci), Doktora, 2021 -
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN BÜTÜNSEL YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: ÖLÇEK UYARLAMA VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
Engin A. O. (Danışman)
H.TOSUNOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Arapça Öğretiminde Mevcut Müfredatın İçeriğiyle Modern Öğretme Yöntemlerinin KullanılmaZ Zorlukları
Engin A. O. (Danışman)
D.DRVISH(Öğrenci), Doktora, 2019 -
4-5 YAŞ ARASI OKULÖNCESİ ÇOCUKLARIN SOSYAL DUYGUSAL UYUMU İLE ANNE-BABALARIN ÇOCUK YETİŞTİRME TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (KARS İLİ ÖRNEĞİ)
N.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
ANADİLİ İNGİLİZCE OLMAYAN AKADEMİSYENLERİN KONUŞMA KAYGILARININ VE İLETİŞİM ENDİŞELERİNİN EĞERLENDİRİLMESİ
S.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlkokul ve Ortaokul Yöneticilerinin Okul Eğitim Yönetimi Performansları (Iğdır İli Örneği)
Z.Zakir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İLKOKUL(1-4) MÜZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ŞARKILARIN DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ENGİN A. O. (Eş Danışman)
S.AKARSU(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği, Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu Son Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Alan Farklılıkları
B.YANARDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Eğitici ve Sosyal Kulüplerin Hedeflerine Ulaşma Düzeylerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
V.KARAKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Zihinsel Engelliler Destek Eğitim Programının Bazı Değişkenler boyutuyla uygulayıcı öğretmenler açısından değerlendirilmesi
E.ASİLTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
The Role of Motivation, Attitude And Anxiety in Learning English as a Foreign Language
A.BURGUCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim Öğretmenlerinin Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars İli Örneği
R.TÖSTEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Zihinsel engelliler destek eğitim programlarının bazı değişkenler açısından uygulayıcı öğretmenler boyutuyla değerlendirilmesi
Engin A. O. (Danışman)
E.ASİLTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim öğretmenlerinin Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (KPSS) yönelik görüşlerinin belirlenmesi: Kars ili örneği
Engin A. O. (Danışman)
R.TÖSTEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Ölçme değerlendirmede yeni yaklaşımlarve Kars ili I. kademe ilköğretim okullarında uygulanma düzeyi
Engin A. O. (Danışman)
A.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Uyku Düzensizliğinin İlköğretim Çağı Öğrencilerinin Öğrenme Durumları ve Başarıları Üzerindeki Etkisi
Z.TARIKDAROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Ölçme ve Değerlendirme de Yeni Yaklaşımlar ve Kars İli 1. Kademe İlköğretim Okullarında Uygulama Düzeyi
A.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
“İlköğretim Okullarında Müzik Ders Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi” (Kars İli Örneği)
N.KIRMIZIBAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinden Akran Zorbalığı Zorba ve Kurbanlarının Okul Başarı Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerinin Değerlendirilmesi
F.GÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Ömer Seyfettin’in Hikâyelerinde Çocuk ve Çocuk Eğitimi
E.KARAŞAH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Kars İlinde İlköğretimde Çalışan Öğretmenlerde Mesleki Tükenmişlik Düzeyi
N.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Üniversite Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Benlik Tasarımı ve Kendini Gerçekleştirme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
P.SUNGUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 6. Sınıf Müzik Dersi, ‘Türkiye’deki Başlıca Müzik Türleri ve Genel Özellikleri’ Ünitesinde Materyal Kullanımının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi (Kars İli Örneği)
S.AKARSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
“Okul Öncesi Eğitimde Psikomotor Gelişim”
E.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
“Yapılandırmacı Eğitim Yaklaşımları ve Bu Doğrultuda Hazırlanan Yeni Müfredat Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri” (Kars İli Örneği), 2007.
H.CEBECİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Branş Öğretmenlerinin Felsefi Yaklaşımlarına Dönük Bir İnceleme
S.BİLGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Yapılandırmacı eğitim yaklaşımları ve bu doğrultuda hazırlanan yeni müfredata ilişkin öğretmen görüşleri kars ili örneği
Engin A. O. (Danışman)
H.CEBECİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Okul öncesi eğitimde psikomotor gelişim
Engin A. O. (Danışman)
E.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim 6. sınıf müzik dersi,'ülkemizde başlıca müzik türleri ve genel özellikleri' ünitesinde materyal kullanımının öğrenci başarısı üzerine etkisi(kars ili örneği)
Engin A. O. (Danışman)
S.AKARSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Kars Meslek Yüksek Okulu Turizm Rehberliği programında İngilizce öğrenimi gören öğrencilerin program geliştirmeye yönelik ihtiyaç analizi
Engin A. O. (Danışman)
İ.EGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
ORTAÖĞRETİM FİZİK DERSİNDE ETKİLEŞİMLİ MATEYAL KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Engin A. O. (Danışman)
A.Yıldız(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevlerine İlişkin Alanyazın Derlemesi
Engin A. O. (Danışman)
B.Uygun(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
OKULÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA VE OYUN YÖNTEMİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ALANYAZIN DERLEMESİ
Engin A. O. (Danışman)
Y.Bilmez(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA YÖNELİK ALANYAZIN DERLEMESİ
Engin A. O. (Danışman)
A.Erpolat(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
MARİA MONTESSORİ EĞİTİM MODELİ ÜZERİNE BİR ALANYAZIN ÇALIŞMASI
Engin A. O. (Danışman)
B.Muslu(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin İçerdiği Değerler Açısından İncelenmesi
Engin A. O. (Danışman)
R.Aydın(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2020