Academic Titles
-
2016 - Continues Professor
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2011 - 2016 Associate Professor
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
-
2005 - 2005 Assistant Professor
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
-
1993 - 2005 Instructor
Ataturk University, Yabancı Diller Yüksekokulu
Managerial Experience
-
2020 - Continues Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - Continues Head of Department
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - Continues Birim Kalite Komisyonu Başkanı
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - Continues Soruşturma Komisyonu Üyesi
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2021 Ethics Committee Member
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2018 Head of Department
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2016 - 2016 Member of the Senate
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
-
2010 - 2016 Fakülte Akademik Kurul Üyesi
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
-
2008 - 2016 Head of Department
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
-
2010 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Kafkas University, Faculty Of Theology
-
2009 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
-
2005 - 2010 Head of Department
Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences
Courses
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri (B)
-
Doctorate Program Geliştirmenin Temelleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Postgraduate Türk Eğitim Felsefesi
-
Undergraduate Öğrenme Kuramları
-
Postgraduate Eğitim Programının Temelleri
-
Undergraduate Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi
-
Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Kurum Deneyimi
-
Undergraduate Karakter ve Değer Eğitimi
-
Undergraduate Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Doctorate Program Geliştirmede Yaklaşımlar
-
Undergraduate Kurum Deneyimi
-
Postgraduate Eğitimde Program Geliştirme
-
Postgraduate Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim
-
Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışşması
-
Undergraduate Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi
-
Postgraduate Yaşam Boyu Öğrenme
-
Postgraduate Eğitim Programının Temelleri
-
Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Undergraduate Karakter ve Değer Eğitimi
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Eğitim Programının Temelleri
-
Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Öğrenme Kuramları
-
Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri (Formasyon)
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate İnsan İlişkileri ve İletişim
-
Doctorate Uzmanlık Alan Dersi (Doktora)
-
Undergraduate Rehberlik (Formasyon)
-
Postgraduate Öğrenci Danışmanlığı
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Eğitim Programının Temelleri
-
Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Undergraduate İnsan İlişkileri ve İletişim
-
Postgraduate Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Doctorate Öğrenci Danışmanlık
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate Eğitim Sosyolojisi
-
Undergraduate Alan Çalışması
-
Undergraduate Etkili İletişim
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Eğitim Programının Temelleri
-
Undergraduate Eğitim Sosyolojisi
-
Undergraduate Çocukla İletişim
-
Undergraduate Aile Eğitimi
-
Doctorate Hizmetiçi Eğitimde Program Geliştirme
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans)
-
Postgraduate Eğitim Programının Temelleri
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi (Tezli Yüksek Lisans)
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon)
-
Undergraduate Etkili İletişim
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Etkili İletişim
-
Doctorate Program Geliştirmenin Temelleri
-
Postgraduate Danışmanlık
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Eğitim Sosyolojisi
-
Postgraduate Dönem Projesi
-
Doctorate Danışmanlık
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Doctorate Uzmanlık Alan Dersi
-
Undergraduate Kurum Deneyimi
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Undergraduate Eğitim Felsefesi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Sosyolojiye Giriş
-
Undergraduate Türk Eğitim Tarihi
-
Postgraduate Öğrenme Öğretme Yaklaşımları
-
Undergraduate Eğitim Felsefesi
Advising Theses
-
Proje Tabanlı Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Bilgi, Medya ve Teknoloji Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Etkisi
Engin A. O. (Consultant)
M.MUHSİN(Student), Doctorate, 2022 -
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN İSTENMEYEN DAVRANIŞLARINA YÖNELİK YÖNTEMLERİN ETKİLİLİĞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Engin A. O. (Consultant)
K.KARA(Student), Postgraduate, 2021 -
Ters-yüz edilmiş öğrenme uygulamalarının üniversite öğrencilerinin yaratıcı düşünme eğilimlerine, iletişim becerilerine, güdülenmelerine ve akademik başarılarına etkisi
Engin A. O. (Consultant)
M.KORUCUK(Student), Doctorate, 2021 -
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN BÜTÜNSEL YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: ÖLÇEK UYARLAMA VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
Engin A. O. (Consultant)
H.TOSUNOĞLU(Student), Postgraduate, 2021 -
TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDA İŞBİRLİKLİ ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARIYA, ÖĞRENME MOTİVASYONUNA, TUTUM VE KALICILIĞA ETKİSİ
Engin A. O. (Consultant)
A.ARSLAN(Student), Doctorate, 2021 -
Arapça Öğretiminde Mevcut Müfredatın İçeriğiyle Modern Öğretme Yöntemlerinin KullanılmaZ Zorlukları
Engin A. O. (Consultant)
D.DRVISH(Student), Doctorate, 2019 -
4-5 YAŞ ARASI OKULÖNCESİ ÇOCUKLARIN SOSYAL DUYGUSAL UYUMU İLE ANNE-BABALARIN ÇOCUK YETİŞTİRME TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (KARS İLİ ÖRNEĞİ)
N.ÇETİNKAYA(Student), Postgraduate, 2016 -
ANADİLİ İNGİLİZCE OLMAYAN AKADEMİSYENLERİN KONUŞMA KAYGILARININ VE İLETİŞİM ENDİŞELERİNİN EĞERLENDİRİLMESİ
S.ASLAN(Student), Postgraduate, 2016 -
İlkokul ve Ortaokul Yöneticilerinin Okul Eğitim Yönetimi Performansları (Iğdır İli Örneği)
Z.Zakir(Student), Postgraduate, 2015 -
İLKOKUL(1-4) MÜZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ŞARKILARIN DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ENGİN A. O. (Co-Consultant)
S.AKARSU(Student), Doctorate, 2015 -
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği, Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu Son Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Alan Farklılıkları
B.YANARDAĞ(Student), Postgraduate, 2013 -
Eğitici ve Sosyal Kulüplerin Hedeflerine Ulaşma Düzeylerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
V.KARAKAYA(Student), Postgraduate, 2012 -
Zihinsel Engelliler Destek Eğitim Programının Bazı Değişkenler boyutuyla uygulayıcı öğretmenler açısından değerlendirilmesi
E.ASİLTÜRK(Student), Postgraduate, 2011 -
İlköğretim Öğretmenlerinin Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars İli Örneği
R.TÖSTEN(Student), Postgraduate, 2011 -
The Role of Motivation, Attitude And Anxiety in Learning English as a Foreign Language
A.BURGUCU(Student), Postgraduate, 2011 -
Zihinsel engelliler destek eğitim programlarının bazı değişkenler açısından uygulayıcı öğretmenler boyutuyla değerlendirilmesi
Engin A. O. (Consultant)
E.ASİLTÜRK(Student), Postgraduate, 2011 -
İlköğretim öğretmenlerinin Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (KPSS) yönelik görüşlerinin belirlenmesi: Kars ili örneği
Engin A. O. (Consultant)
R.TÖSTEN(Student), Postgraduate, 2011 -
Ölçme değerlendirmede yeni yaklaşımlarve Kars ili I. kademe ilköğretim okullarında uygulanma düzeyi
Engin A. O. (Consultant)
A.ÇETİN(Student), Postgraduate, 2010 -
Uyku Düzensizliğinin İlköğretim Çağı Öğrencilerinin Öğrenme Durumları ve Başarıları Üzerindeki Etkisi
Z.TARIKDAROĞLU(Student), Postgraduate, 2009 -
“İlköğretim Okullarında Müzik Ders Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi” (Kars İli Örneği)
N.KIRMIZIBAYRAK(Student), Postgraduate, 2009 -
Ölçme ve Değerlendirme de Yeni Yaklaşımlar ve Kars İli 1. Kademe İlköğretim Okullarında Uygulama Düzeyi
A.ÇETİN(Student), Postgraduate, 2009 -
Ömer Seyfettin’in Hikâyelerinde Çocuk ve Çocuk Eğitimi
E.KARAŞAH(Student), Postgraduate, 2009 -
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinden Akran Zorbalığı Zorba ve Kurbanlarının Okul Başarı Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerinin Değerlendirilmesi
F.GÜNER(Student), Postgraduate, 2009 -
Kars İlinde İlköğretimde Çalışan Öğretmenlerde Mesleki Tükenmişlik Düzeyi
N.ASLAN(Student), Postgraduate, 2009 -
Üniversite Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Benlik Tasarımı ve Kendini Gerçekleştirme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
P.SUNGUR(Student), Postgraduate, 2008 -
İlköğretim 6. Sınıf Müzik Dersi, ‘Türkiye’deki Başlıca Müzik Türleri ve Genel Özellikleri’ Ünitesinde Materyal Kullanımının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi (Kars İli Örneği)
S.AKARSU(Student), Postgraduate, 2007 -
“Okul Öncesi Eğitimde Psikomotor Gelişim”
E.DEMİRCİ(Student), Postgraduate, 2007 -
“Yapılandırmacı Eğitim Yaklaşımları ve Bu Doğrultuda Hazırlanan Yeni Müfredat Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri” (Kars İli Örneği), 2007.
H.CEBECİ(Student), Postgraduate, 2007 -
Branş Öğretmenlerinin Felsefi Yaklaşımlarına Dönük Bir İnceleme
S.BİLGİN(Student), Postgraduate, 2007 -
Yapılandırmacı eğitim yaklaşımları ve bu doğrultuda hazırlanan yeni müfredata ilişkin öğretmen görüşleri kars ili örneği
Engin A. O. (Consultant)
H.CEBECİ(Student), Postgraduate, 2007 -
Okul öncesi eğitimde psikomotor gelişim
Engin A. O. (Consultant)
E.DEMİRCİ(Student), Postgraduate, 2007 -
İlköğretim 6. sınıf müzik dersi,'ülkemizde başlıca müzik türleri ve genel özellikleri' ünitesinde materyal kullanımının öğrenci başarısı üzerine etkisi(kars ili örneği)
Engin A. O. (Consultant)
S.AKARSU(Student), Postgraduate, 2007 -
Kars Meslek Yüksek Okulu Turizm Rehberliği programında İngilizce öğrenimi gören öğrencilerin program geliştirmeye yönelik ihtiyaç analizi
Engin A. O. (Consultant)
İ.EGE(Student), Postgraduate, 2006
Advising Graduates (Non-Thesis)
-
ORTAÖĞRETİM FİZİK DERSİNDE ETKİLEŞİMLİ MATEYAL KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Engin A. O. (Consultant)
A.Yıldız(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevlerine İlişkin Alanyazın Derlemesi
Engin A. O. (Consultant)
B.Uygun(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
OKULÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA VE OYUN YÖNTEMİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ALANYAZIN DERLEMESİ
Engin A. O. (Consultant)
Y.Bilmez(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA YÖNELİK ALANYAZIN DERLEMESİ
Engin A. O. (Consultant)
A.Erpolat(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
MARİA MONTESSORİ EĞİTİM MODELİ ÜZERİNE BİR ALANYAZIN ÇALIŞMASI
Engin A. O. (Consultant)
B.Muslu(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin İçerdiği Değerler Açısından İncelenmesi
Engin A. O. (Consultant)
R.Aydın(Student), Masters (Non-Thesis), 2020