Academic and Administrative Experience

Academic Titles

  • 2016 - Continues Professor

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2011 - 2016 Associate Professor

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

  • 2005 - 2005 Assistant Professor

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

  • 1993 - 2005 Instructor

    Ataturk University, Yabancı Diller Yüksekokulu

Managerial Experience

  • 2020 - Continues Birim Kalite Komisyonu Üyesi

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2018 - Continues Head of Department

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2018 - Continues Birim Kalite Komisyonu Başkanı

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2016 - Continues Soruşturma Komisyonu Üyesi

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2016 - 2021 Ethics Committee Member

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2016 - 2018 Head of Department

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2016 - 2016 Member of the Senate

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

  • 2010 - 2016 Fakülte Akademik Kurul Üyesi

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

  • 2008 - 2016 Head of Department

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

  • 2010 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

    Kafkas University, Faculty Of Theology

  • 2009 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

  • 2005 - 2010 Head of Department

    Kafkas University, Faculty Of Educatıon, Department Of Educatıonal Scıences

Courses

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri (B)

  • Doctorate Program Geliştirmenin Temelleri

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları

  • Postgraduate Türk Eğitim Felsefesi

  • Undergraduate Öğrenme Kuramları

  • Postgraduate Eğitim Programının Temelleri

  • Undergraduate Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Kurum Deneyimi

  • Undergraduate Karakter ve Değer Eğitimi

  • Undergraduate Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları

  • Doctorate Program Geliştirmede Yaklaşımlar

  • Undergraduate Kurum Deneyimi

  • Postgraduate Eğitimde Program Geliştirme

  • Postgraduate Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışşması

  • Undergraduate Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi

  • Postgraduate Yaşam Boyu Öğrenme

  • Postgraduate Eğitim Programının Temelleri

  • Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

  • Undergraduate Karakter ve Değer Eğitimi

  • Undergraduate Rehberlik

  • Postgraduate Eğitim Programının Temelleri

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Rehberlik

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Öğrenme Kuramları

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri (Formasyon)

  • Undergraduate Rehberlik

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate İnsan İlişkileri ve İletişim

  • Doctorate Uzmanlık Alan Dersi (Doktora)

  • Undergraduate Rehberlik (Formasyon)

  • Postgraduate Öğrenci Danışmanlığı

  • Undergraduate Rehberlik

  • Postgraduate Eğitim Programının Temelleri

  • Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

  • Undergraduate İnsan İlişkileri ve İletişim

  • Postgraduate Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Doctorate Öğrenci Danışmanlık

  • Undergraduate Rehberlik

  • Undergraduate Rehberlik

  • Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

  • Undergraduate Rehberlik

  • Postgraduate Türk Eğitim Sisteminin Sorunları

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması

  • Undergraduate Eğitim Sosyolojisi

  • Undergraduate Alan Çalışması

  • Undergraduate Etkili İletişim

  • Undergraduate Sınıf Yönetimi

  • Undergraduate Rehberlik

  • Postgraduate Eğitim Programının Temelleri

  • Undergraduate Eğitim Sosyolojisi

  • Undergraduate Çocukla İletişim

  • Undergraduate Aile Eğitimi

  • Doctorate Hizmetiçi Eğitimde Program Geliştirme

  • Undergraduate Rehberlik

  • Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans)

  • Postgraduate Eğitim Programının Temelleri

  • Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi (Tezli Yüksek Lisans)

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon)

  • Undergraduate Etkili İletişim

  • Undergraduate Rehberlik

  • Undergraduate Etkili İletişim

  • Doctorate Program Geliştirmenin Temelleri

  • Postgraduate Danışmanlık

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitim Sosyolojisi

  • Postgraduate Dönem Projesi

  • Doctorate Danışmanlık

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Doctorate Uzmanlık Alan Dersi

  • Undergraduate Kurum Deneyimi

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Undergraduate Eğitim Felsefesi

  • Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş

  • Undergraduate Sosyolojiye Giriş

  • Undergraduate Türk Eğitim Tarihi

  • Postgraduate Öğrenme Öğretme Yaklaşımları

  • Undergraduate Eğitim Felsefesi

Advising Theses

Advising Graduates (Non-Thesis)

  • ORTAÖĞRETİM FİZİK DERSİNDE ETKİLEŞİMLİ MATEYAL KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

    Engin A. O. (Consultant)

    A.Yıldız(Student), Masters (Non-Thesis), Continues

  • Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevlerine İlişkin Alanyazın Derlemesi

    Engin A. O. (Consultant)

    B.Uygun(Student), Masters (Non-Thesis), Continues

  • OKULÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA VE OYUN YÖNTEMİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ALANYAZIN DERLEMESİ

    Engin A. O. (Consultant)

    Y.Bilmez(Student), Masters (Non-Thesis), Continues

  • FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA YÖNELİK ALANYAZIN DERLEMESİ

    Engin A. O. (Consultant)

    A.Erpolat(Student), Masters (Non-Thesis), Continues

  • MARİA MONTESSORİ EĞİTİM MODELİ ÜZERİNE BİR ALANYAZIN ÇALIŞMASI

    Engin A. O. (Consultant)

    B.Muslu(Student), Masters (Non-Thesis), Continues

  • 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin İçerdiği Değerler Açısından İncelenmesi

    Engin A. O. (Consultant)

    R.Aydın(Student), Masters (Non-Thesis), 2020