Yayınlar & Eserler

Makaleler 87
Tümü (87)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (57)

49. Psychological Effects of Facebook

IJAR , cilt.10, sa.31, ss.65-80, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 57

2. THE RELATIONSHIP BETWEEN FOREIGN LANGUAGE TEACHING AND MOTIVATION

!st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Türkiye, 17 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. 6. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Aydınlatıcı Değerlendirme Modeliyle Değerlendirilmesi

12-13 Aralık 2024 Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-IV Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. TAKSONOMİK YAKLAŞIMLA ÖĞRENME ALANLARI ÜZERİNE TEORİK BİR ÇALIŞMA

Uluslararası IX. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Mayıs 2023, cilt.1, ss.468, (Özet Bildiri)

5. ANALYSIS OF THE WAYS OF PRESCHOOL STORY BOOKS PROCESSING GENDER/SEX DIFFERENCES

2. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH held on November 2-3, 2022 / Gaziantep, Türkiye, Gaziantep, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2022, ss.413-428, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Eğitim Programları ve Eğitim Fakültelerinin Yaşadığı Sorunlar Üzerine Bir Değerlendirme

AHI EVRAN 2nd International Conference on Scientific Research, Kırşehir, Türkiye, 21 Ekim 2022 - 21 Ekim 2021, cilt.1, ss.295-308, (Tam Metin Bildiri)

7. AN EVALUATION ABOUT EDUCATION PROGRAMS AND PROBLEMS LIVED BY FACULTIES OF EDUCATION

AHI EVRAN 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Kırşehir, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2022, ss.295-308, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitimde İlkokul Öğretmenlerinin Yaşadığı Sorunlar (Kırklareli Örneklemi)

8. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 01 Ekim 2022, cilt.1, ss.126-144, (Tam Metin Bildiri)

9. PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLAR (KIRKLARELİ ÖRNEKLEMİ)

8. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, 1 - 02 Ekim 2022, ss.126-144, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. The Difficulties of Applying Online Teaching in Secondary Schools in Light of the Current Syrian Crisis (An Empirical Study on Secondary School Teachers and Learners in Damascus)

The Difficulties of Applying Online Teaching in Secondary Schools in Light of the Current Syrian Crisis (An Empirical Study on Secondary School Teachers and Learners in Damascus), Türkiye, 27 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)

11. KIRSAL BÖLGEDE YAŞAYAN ÖĞRENCİ VELİLERİNİN OKULDAN BEKLENTİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 21 Mart - 23 Nisan 2022, ss.705-716, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. Öğretmenlerin Beden Dilinin Öğrencilerin Derse İlişkin Tutumları Üzerine Etkisi (Erzurum İli Örneği)

İSTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS -II December 23-25, 2021 | Istanbul, Turkey, Türkiye, 23 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

13. Examinatıon Of Theses On The 21st Century Skılls Of Teacher Candidates

SIIRT UNIVERSITY INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH Siirt University November 5-7,2021, Siirt, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. COVID - 19 Pandemisinde Uygulanan Uzaktan Eğitime İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021 9-10 EKİM 2021 ERZURUM, TURKEY, Erzurum, Türkiye, 09 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

IPCEDU - ULUSLARARASIPEGEM EĞİTİM KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020 - 11 Mayıs 2021, ss.68-74, (Tam Metin Bildiri)

16. İngilizce Ders Başarılarının Fen Lisesi Öğrencilerinin Özgüvenleri ve Sosyalleşme Süreçlerine Etkisinin İncelenmesi

ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ Toplumsal Vicdanın Geliştirilmesinde Eğitimin Rolü. 16-19 Eylül 2020., Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.919-931, (Özet Bildiri) Creative Commons License

18. Kadın Girişimcilik ve kadın Girişimcilerin Desteklenmesi

Çorum Belediyesi I. Uluslararası Katılımlı Kadın Girişimcilik Çalıştayı, Çorum, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)

19. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ

HOCA AHMET YESEVİUluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adıyaman, Türkiye, 26 - 27 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmenlik Mesleğinde Hizmet İçi Eğitim

The 6h International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) Kars-2018, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlik Mesleği ve Mesleğin Statüsü

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK) Kars-2018, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

22. SAYISAL VE SÖZEL ORTAÖĞRETİM 11.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRK TARİH ALGI VE BİLİNCİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (Türkiye – Kars İli Örneği)”

ICES-UEBK 2018 27th. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES – Education in the Changing World – 27. ULUSLAR ARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ - Değişen Dünyada Eğitim – ANTALYA., 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.631-634, (Özet Bildiri)

24. Öğretmenlik Mesleğinde Hizmetiçi Eğitim

6. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.256-259, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmenlik Mesleği ve Mesleğin Statüsü

6. Ulslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.898-901, (Tam Metin Bildiri)

26. In-Service Training in Teaching Profession (Öğretmenlik Mesleğinde Hizmet İçi Eğitim

ICCI EPOK 2018 6th International Congress on Curriculum and Instructıon – 6. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 14 Ekim 2018

27. The Evaluatıon of Turkish Course Book of 5th Class According to the Teachers’ Point of Views (5. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

ICCI EPOK 2018 6th International Congress on Curriculum and Instructıon – 6. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 14 Ekim 2018

28. Investigation of Teachers’ Attitudes Towards Project Competitions (Öğretmenlerin Proje Yarışmalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

ICCI EPOK 2018 6th International Congress on Curriculum and Instructıon – 6. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 14 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

29. 4-5 Yaş Arası Okulöncesi Çocukların Sosyal-Duygusal Uyumu İle Anne-babaların Çocuk yetiştirme Tutumları Arasındaki İlişki

INTERNATIONAL MUTIDICIPLINARY CONGRESS OF EURASIA (IMCOFE), Barcelona, İspanya, 24 - 26 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

30. Analysıs of Self – Efficiacy Levels of High School Teachers Regarding Participation in Project Competitions as Consultants (Lise Öğretmenlerinin Proje Yarışmalarına Danışman Olarak Katılmaya Yönelik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

ICES-UEBK 2018 27th. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES – Education in the Changing World – 27. ULUSLAR ARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ - Değişen Dünyada Eğitim, 1 - 04 Haziran 2018

33. Eğitim Ortamında Yetişkinler ile İletişim

Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü’xx nün Avrupa Yetişkin Öğrenme Gündemi İçin Ulusal Koordinatörler Projesi, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

34. A study on the associate degree child development programs in Turkey from the point of their academicians, curriculum and colleges they are affiliated with

UMYOS 2017 6th International Vocational Schools symposium, BOSNIA AND HERZEGOVINA, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.3, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)

35. DEVLET POLİTİKALARINDA VE KANUNLARDA TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTSİZLİĞİ

IASSR INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

36. The Evaluation of Social Sharing Nets Using Information Attitutes and Behaviors According to Nickname and Time Used for it in Turkey

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, Sicily, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.1-203, (Tam Metin Bildiri)

37. Pedagojik Bir Değer Olarak İyilik (Öğretmenlik)

IASSR INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri)

38. The Evaluation of Social Sharing Nets’ Using Information, Attitudes and Behaviors According to Nickname Usage and Time Used for It in Turkey

IASSR INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017

39. Lise Öğrencilerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumlarının Sınıflandırma Ağacı Yöntemi ile İncelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

40. Türk Eğitim Tarihi Kapsamında Etkili Okul ve Nitelikleri

Kafkas Üniversitesi 13. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu:Basit Üslup, Kars, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)

41. Stres ve Öğrenme Arasındaki İliğşki

International Conference on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

42. "The Responsibility and Responsible Behaviouring Concept According to University Students"

International Conference on Education and Educational Psychology in İstanbul - Turkey (Procedia-Social and Behavioral Sciences), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Kasım 2012, ss.172-173, (Tam Metin Bildiri)

43. The Responsibility And Responsıble Behavouring Concept According To Unıversıty Students

International Conference on Education and Educational Psychology in Istanbul–Turkey, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2012, ss.172, (Özet Bildiri)

44. Ebul Hasan Harakani Hazretlerinin Kısa Hayatı ve Eğitimci Yönü

Uluslararası Harakani Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

45. The Influence of Physical Activity Level On The Children's Learning Ability of Disabled Children Having Difficulties in Learning

International Conference on Education and Educational Psychology in İstanbul - Turkey, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ağustos 2012, (Tam Metin Bildiri)

46. Güneydoğu Anadolu Bölgesinde Yerleşik Olarak Eğitim ve Öğretim Gören İlköğretim Kademesi Öğrencilerinin Öğrenme Sorunları ve Başarısızlık Nedenleri

ISIC International Symposium on Language And Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

47. Influence of Family on School Students

International Symposium "Folklore and Linguo-Culturology of the Caucasian Peoples" (Uluslararası Symposium-Kafkasya Halklarının Folklor ve Dil-Kulturolojisi), Tiblisi, Gürcistan, 18 - 21 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

48. The Impact of Tests on Learners' Test Anxiety

International Journal of Arts & Sciences, Germany, France & Switzerland Christmas Conference 2011, Freiburg, Almanya, 27 Kasım - 02 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)

49. Risk Taking Ability and Achievement on Second Language Acquisition

International Symposium on Sustainable Development, June-8/9/2010, Sarajevo, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

50. İlköğretim Düzeyinde Özel Eğitime İhtiyacı Olan Öğrencilerin Kaynaştırma Sınıflarında İstihdam Edilmesine İlişkin İlgili Öğretmenlerin ve Ebeveynlerin Tutumlarının Değerlendirilmesi

I.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 13-15 Mayıs 2010, Balıkesir Necatibey Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Yeteneği Kapasitelerini Etkileyen Stres Düzeyi Dağılımları (Kars İli Örneği)

Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Fen Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler" SEMPOZYUM, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. The Effect of Weekly Lesson Programmes on Second Language Learning

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitim Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 18 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

53. AİLELERİN KORUMACI TUTUMLARININ OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN KİŞİSEL-SOSYAL GELİŞİM, KABA VE İNCE MOTOR GELİŞİM DÜZEYLERİNE ETKİSİ

Uluslararası Akdeniz Spor Bilimleri Kongresi, Akdeniz Üniversitesi, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)

54. Geniş Aile Modelinden Çekirdek Aile Modeline Geçişte Kaybolan Dede ve Nine Figürlerinin Çocuğun Sosyal Psikolojik ve Bilişsel Gelişimine Etkisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi V. Ulusal Yaşlılık KOngresi, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.450-480, (Tam Metin Bildiri)

55. Öğretim Elemanları, Öğretmen ve Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi

16. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1-29, (Tam Metin Bildiri)

56. Sosyal Devlet ve Refah Toplumu

Atatürk Üniversitesi IX Ulusal Eğitim Bilimleri KOngresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)

57. The Responsibility and responsible Behaviouring Concept According to University Students

International Conference on Education and Educational Psychology in İstanbul - Turkey, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 0202 - 13 Ekim 2012, ss.172-174, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 36

1. OKULLAR VE EKOLLER

Ertual Akademik Yayıncılık, Erzurum, 2024

2. EĞİTİM FELSEFESİ

Anı Yayıncılık, Ankara, 2021 Creative Commons License

3. TEKNOLOJİ FELSEFESİ

EĞİTİM FELSEFESİ, RIDVAN KÜÇÜKALİ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.307-325, 2021 Creative Commons License

4. COVID - 19 PANDEMİSİNDE UYGULANAN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE AÇI ÖĞRENME VE UZAKTAN EĞİTİM, Doç. Dr. Melike ARSLAN, Doç. Dr. Gökhan ÖMEROĞLU, Dr. Öğrt. Üyesi Asiye ATA, Doç. Dr. Mevlüt ALBAYRAK, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi Koordinatörlüğü, Erzurum, ss.30-47, 2021

5. Teknoloji Felsefesi

Eğitim Felsefesi, Rıdvan Küçükali, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.307-326, 2021

11. Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, , Editör, ASOS, Elazığ, ss.101-142, 2018

12. PHILISOPHY AND AIMS OF EDUCATION (Felsefe ve Eğitimin Amaçları)

DEVELOPING THE CURRICULUM (Program Geliştirme), Gündoğdu, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017

13. ÇOCUKLARDA ÖĞRETİM STRATEJİLERİ-II

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-23, 2017

14. ETKİLİ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ -I

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-20, 2017

15. ÇOCUKLARDA ÖĞRETİM STRATEJİLERİ-I

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-23, 2017

16. ETKİLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-23, 2017

17. ÇOCUK VE AİLE HAKKINDA BİLGİ EDİNME-I

AİLE EĞİTİMİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-19, 2017

18. GELİŞİM

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-22, 2017

19. ÇOCUK VE AİLE HAKKINDA BİLGİ EDİNME-II

AİLE EĞİTİMİ, Engin, A.O., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.1-21, 2017

20. Eğitim Felsefesi ve Hedefler

Program Geliştirme, Prof. Dr. kerim Gündoğdu, Editör, PEGEM AKADEMİ, 2017

21. Özel Eğitimde Aile Eğitimi Süreci - II

AİLE EĞİTİMİ, , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİFAKÜLTESİ DEKANLIĞI, Erzurum, 2017

25. Aile Eğitimi

Üniversal Yayınları, Erzurum, 2013

28. Eğitim Bilimine Giriş

Ideal Kitaplar, İstanbul, 2010

30. Eğitim Bilimine Giriş

Grafiker Yayınları, Ankara, 2007

32. Eğitim Bilimine Giriş

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2007 Creative Commons License

33. TÜRKİYE'DE VE DÜNYADA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME UYGULAMALARI VE EĞİTİM FAKÜLTELERİMİZİN TEMEL SORUNLARI

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Cafoğlu, Z., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.397-420, 2007

34. EĞİTİMİN TARİHİ TEMELLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Karslı, M. D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.301-331, 2007

35. YENİ ÖĞRETİM YILINA HAZIRLIK

SINIF YÖNETİMİ, Cafoğlu, Z., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.213-239, 2007

36. Öğrenme Boyutuyla Bilgi Birey ve Toplum

Güneş Vakfı Çağdaş Yayınları, Erzurum, 2006
Diğer Yayınlar 67
Metrikler

Yayın

248

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

113

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

63

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

156

Toplam Atıf Sayısı

332

Proje

9

Tez Danışmanlığı

50

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları