Başarılar & Tanınırlık

Yayın

140

Atıf (WoS)

60

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (WoS)

3

H-İndeks (Scopus)

2

Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

  • 01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019 Öğretmenlerin İlişkilerinde Etik Dışı Davranışları,

    Katılımcı

    İzmir, Türkiye

  • 01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019 Aday Öğretmenlerin Mesleğe İlişkin Motivasyon Etkenleri

    Katılımcı

    İzmir, Türkiye

  • 01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018 Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel sinizim algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Katılımcı

    Erzurum, Türkiye

  • 01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018 Akademisyenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri İle Psikolojik iyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018 Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ile Sosyal Onay İhtiyaçları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 Öğrencilere göre ideal öğretmen

    Katılımcı

    Sivas, Türkiye

  • 01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018 Dağıtımcı Liderliğe İlişkin Öğretmen GörüşleriSürdürülebilir Kalkınma

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Erzincan’da yaşayan Ahıskalı Türk Öğrencilerin Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi,

    Katılımcı

    Erzincan, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin pozitif psikolojik sermaye düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Katılımcı

    Ankara, Türkiye

  • 01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017 Okullarda örgütsel sinizmin yordayıcısı olarak karara katılım

    Katılımcı

    Ankara, Türkiye

  • 01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016 Mülteci öğrencilerinden kaynaklı sınıf yönetiminde karşılaşılan sorunlarSürdürülebilir Kalkınma

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016 Ortaokul müdürlerine göre okul güvenliğine yönelik tehditler ve çözüm önerileri,

    Katılımcı

    Rize, Türkiye

  • 01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016 Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi dersine yönelik tutumları,

    Katılımcı

    Rize, Türkiye

  • 01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Öğretmen Görüşlerine göre okul müdürlerinin demokratik tutumları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Katılımcı

    Erzincan, Türkiye

  • 01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016 Erzincan ilinde bulunan ilköğretim okullarındaki okul yöneticilerinin demokratik tutumları

    Katılımcı

    Türkiye

  • 01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015 İlkokullarda oyun ve fiziki etkinliklerin iletişime etkisi, Atatürk üniversitesi,

    Katılımcı

    Erzurum, Türkiye

  • 01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012 Mesleki tükenmişliğe ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin değerlendirilmesi

    Katılımcı

    Uşak, Türkiye

  • 01 Nisan 2011 - 01 Nisan 2011 İlköğretim beşinci sınıflarda etkinliklerin öğrenme-öğretme sürecine ve sınıf yönetimine etkisi ile ilgili öğretmen ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi

    Katılımcı

    Antalya, Türkiye