Dr. Öğr. Üyesi Emre HARORLI
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Atatürk Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Online Shopping Intentions Through HEXACO Personality Traits: Assessment Within the Framework of TPB, ECM, and TAM
HARORLI E.
Galatasaray University Managerial and Social Sciences Letters
, cilt.3, sa.2, ss.6-26, 2025 (Hakemli Dergi)
2.
Examining household intentions to use green power: Insights from TPB
Harorli E.
,
Erciş A.
ENERGY STRATEGY REVIEWS
, cilt.50, ss.1-15, 2023 (SCI-Expanded)
3.
Perceptions of Risk Factors that Influence COVID-19 Protective Behavior Determinants
Harorlı E.
Trends in Business and Economics
, cilt.37, sa.1, ss.2-11, 2023 (Hakemli Dergi)
4.
Kurumsal Marka İmajının Kurumsal Bağlılığa Etkisi Uygulamalı Bir Araştırma
ERCİŞ A.
,
HARORLI E.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.553-567, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2
1.
Perceptions of Risk Factors that Influence COVID-19 Protective Behavior Factors
Harorlı E.
5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 25 Eylül 2021, ss.264, (Özet Bildiri)
2.
Küçük Ve Orta Boy İşletmelerde Marka Yönetimi Doğu Anadolu Bölgesinde Bir Alan Araştırması
Güllülü U.
,
Harorlı E.
ULUSLARARSI İŞLETME YÖNETİMİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KONGRESI, Baku, Azerbaycan, 24 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1.
ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU
HARORLI E.
Dijital Pazarlama, GÜZEL DİLŞAD, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.175-194, 2025
2.
Social Networks as an Effective Tool Of Digital Marketing
Harorlı E.
,
Telnov A.
,
Tretko S.
INFORMATION PROGRESS AND TECHNOLOGY TRANSFORMING THE WORLD, Irina Tatomyr,Liubov Kvasnii, Editör, OKTAN PRINT, Praha, ss.263-273, 2024
3.
Social Networks as an Effective Tool Of Digital Marketing
HARORLI E.
,
Telnov A.
,
Tretko S.
INFORMATION PROGRESS AND TECHNOLOGY TRANSFORMING THE WORLD, , Editör, OKTAN PRINT, Prag, ss.263-273, 2024
4.
Personalization is Possible with Digitalization
Harorlı E.
Digitalization in Organizations, Mehmed Zahid Çögenli, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.44-60, 2021
5.
Socioemotional Selevtivity Theory
Harorlı E.
Current Perspectives on Consumer Psychology, AYDIN HATİCE,KURNAZ AYSEL, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.195-204, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
10
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
9
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
20
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (Sobiad)
4
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
3
Proje
11
Açık Erişim
14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları