Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar 2
  • 2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

Yönetimsel Görevler 28
  • 2024 - Devam Ediyor Bilişim Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Eğitim Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2024 - Devam Ediyor Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2023 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2023 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2023 - Devam Ediyor Birim medya temsilcisi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2023 - Devam Ediyor Program Değerlendirme Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2022 - Devam Ediyor Birim Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi

  • 2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2019 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2019 - Devam Ediyor Bilişim Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi

  • 2019 - Devam Ediyor Ölçme Değerlendirme Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2018 - Devam Ediyor Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2018 - Devam Ediyor Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2018 - Devam Ediyor Program Değerlendirme Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2018 - Devam Ediyor Ders Programı Hazırlama Komisyonu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2018 - Devam Ediyor Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2018 - Devam Ediyor Sınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2019 - 2022 Ölçme Değerlendirme Kurulu Üyesi

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2017 - 2020 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

  • 2017 - 2020 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

    Atatürk Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim 11
  • 2006 - 2017 KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI

    Kamu Hastanesi, ERZURUM NENEHATUN KADIN DOĞUM HASTANESİ, KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM Kliniği, KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI

  • 2005 - 2017 Uzman Doktor

    Bakanlık, Sağlık Bakanlığı Nenehatun Kadın Doğum Hastanesi , Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği, Uzman Doktor

  • 2006 - 2006 KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI

    AKÇAABAT DEVLET HASTANESİ, KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI

  • 2001 - 2005 Uzmanlık Öğrencisi

    Üniversite, Yüksek Öğrenim Kurumu, Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği, Uzmanlık Öğrencisi

  • 2001 - 2005 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

  • 1996 - 2001 Doktor

    Bakanlık, Sağlık Bakanlığı, Numune Hastanesi, Aile Planlaması Kliniği, Doktor

  • 1996 - 2001 Pratisyen Doktor

    Bakanlık, Sağlık Bakanlığı, Şenkaya Merkez Sağlık ocağı, Pratisyen Doktor

  • 1996 - 2001 PRATİSYEN DOKTOR

    ERZURUM NUMUNE HASTANESİ, PRATİSYEN DOKTOR

  • 1995 - 1996 Doktor

    Bakanlık, Sağlık Bakanlığı, AÇSAP Merkezi, Doktor

  • 1995 - 1996 PRATİSYEN DOKTOR

    ERZURUM ANA ÇOCUK SAĞLIĞI VE AİLE PLANLAMASI MERKEZİ, PRATİSYEN DOKTOR

  • 1994 - 1995 PRATİSYEN DOKTOR

    ERZURUM ŞENKAYA MERKEZ SAĞLIK OCAĞI, PRATİSYEN DOKTOR

Verdiği Dersler 127
  • Lisans

    How do l learn?

    Continuous professional development

    lntradermal and subcutan enjection skills

    Jinekolojik Muayene Ve smear alma becerisi

    Kadında üretral katater takma Ve çıkarma becerisi

    Breaking Bad News simulated patient interwiev

    İletişim becerileri- Simüle hasta görüşmesi (debrifing)

    Deri içi ve deri altı enjeksiyon yapma becerisi

    intraVenöz Enjeksiyon Yapma, serum seti hazırlama ve Damar Yolu Açma Becerisi

    Drug preparation and intramuscular injection skills

    Applying and Removing Foley catheter for women

    Kötü Haber Verme (Debrfiring) {Pratik)

    Communication process, Verbal and NonVerbal communication

    Communication skills 1, lnterviewing with a patient Debrfiring Practice

    Kötü Haber Verme (5imüle Hasta Görüşmesi) (Pratik)

    Doctor patient communication

    Communication skills 1, lnterviewıng with a simule patient

    Kötü Haber verme

    Putting on the sterile Gloves and Taking off the contaminated Gloves

    Dinleme, Empati Ve Geribildirim

    Breaking Bad News

    Drug preparation and intramuscular injection skills (Practice)

    İhe lmportance of communication skills in Medical Education

    Getting to know our hospital - Orientation (Practice)

    Eğitim öğretim ve sınav yönetmeliği, Uygulama Esasları

    Cinsel yolla bulaşan hastalıklara bakış Ve korunma (Akran Eğitimi) Sürdürülebilir Kalkınma

    Koldan venöz kan alma becerisi

    Doktor - Hasta iletişimi

    Regulation on Teaching-Learning and Examination of the Faculty, principles of lmplementation

    İletişim becerileri (Temel Hasta Hekim Görüşmesi) Başvuranı/Hastayl Karşılama

    Palpating the Pulse (Radial Artery) and Measuring the Blood Pressure (Practice)

    AmpüI Ve flakon şeklindeki ilacı hazırlama, lntramuskuler (Kas içine) Enjeksiyon Yapma Becerisi

    Corporate Identity and Physician Identity

    Taking a blood sample from fingertip (Practice)

    Dealing with the difficult patient Debrifing

    iletişim 5üreci, sözlü Ve sözsüz iletişim

    Probleme Dayalı Öğrenim

    Kurum kimliği Ve Hekim Kimliği

    Steril Eldiven Giyme ve Kullanılmış Eldiveni Çlkarma Becerisi

    Breaking Bad News simulated patient interwiev debrifing

    DeaIing with the difficult patient

    Communication in Medical Education-2 (Movie) and Discussion

    DeaIing with the difficult patient simule Patient lnterview

    Gynecologic examination and smear skills

    İletişim becerileri- Simüle hasta görüşmesi (pratik)

    The lmportance of Communication Skills in Medical Education

    Ben nasıl öğrenirim? Öğrenme yöntemleri

    View and protectionof sexually transmitted diseases Sürdürülebilir Kalkınma

    Sürekli mesleksel gelişim

    Çocuk istismarl, cinsel istismar, istismara uğramış hastayla iıetişim Sürdürülebilir Kalkınma

    Problem Based Learning- (Practice)

    Probleme Dayall Öğrenme

    Simulated patient interview with the difficult patient (Debrifing) (Practice)

    lV access and blood withdrawal skills (Practice)

    Tlp Eğitiminde ilet|şim Becerilerinin Yeri ve Önemi

    Zaman yönetimi

    Putting on the sterile Gloves and Taking off the contaminated Gloves

    Measuring Temperature Via Thermoscan (Practice)

    Profesyonel Değerler ve Tıbbi Profesyonellik (Pratik)

    Time management

    lntradermal and subcutan enjection skills

    Profesyonel değerler ve Tıbbi Profesyonellik

    İletişim süreci, sözlü Ve sözsüz iletişim

    Suturing Process and Suture Removal (Practice)

    Listening, empaty and feedback in comunication

    Zor hasta ile görüşme (Debrfiring) (Pratik)

    Putting on the Sterile Gloves and Taking off the Contaminated Gloves (Practice)

    Professionalism

    Zor hasta ile görüşme

    lntradermal and subcutan enjection skills (Practice)

    Steril Eldiven Giyme ve Kullanılmış Eldiveni Çlkarma Becerisi

    cinsel öykü alma, utanma ve mahremiyet duygularını anlama ve iletişim gereklerine uyma

    lntravenous access, fluid therapy (Practice)

    Zor hasta ile görüşme (simüle Hasta Görüşmesi) (Pratik)

    Simulated patient interview with the difficult patient (Debrifing) (Practice)

    Sütur atma Ve alma becerisi (Pratik)

    Professionalism ( Practice)

    Parmak ucundan kan alma ve glukometre ile kan şekeri ölçme becerisi

    Learning counseling

    Profesyonel Değerler Ve Tlbbi Profesyonellik

    Zor hasta ile görüşme - simüle hasta görüşmesi debrifing oturumu

    Taking sexual history

    Zor hasta ile iletişim

    Zor hasta ile görüşme (simüle Hasta Görüşmesi)

    Problem Based Learning

    Regulation on teaching -learning and examination of the faculty principles of implementation

    Tlp Eğitiminde iletişim-2

    lntravenous access, fluid therapy

    Listening, empaty and feedback in comminication

    Hand washing, Putting on the Mask and Taking it off

    Zor hasta simüle hasta görüşmesi debrifing oturumu

    Regulation on Teachin8Learning and EXamination of the Faculty, Principle5 of lmplementation

    İletişim becerileri 2 (simüle Hasta Hekim Görüşmesi-Çözümleme) Debrifing

    Sütur atma ve alma becerisi

    Sürekli mesleksel gelişim

    Time management

    Problem Based Learning

    suturing Proce55 and suture Removal

    Öğrenme Danışmanlığı

    Medical Education and Clinical skills

    Tıp Eğitiminde iletişim Becerilerinin Yeri ve Önemi

    Palpating the Pulse (Radial Artery}and Measuring the Blood Pressure

    Medical Education and Clinical skills

    Radial Arterden Nab|z Alma ve Kan Baslncl Ölçme Becerisi

    Zaman yönetimi

    Tlp Eğitiminde İletişim-1

    Problem Based Learning

    lV access and blood withdrawal skills

    Taking a blood sample from fingertip

    Communication skills, lnterviewing with a patient

    SexüelAbuse and child abuse, lnterview with the abused Sürdürülebilir Kalkınma

    The lmportance of communication skills in Medical Education

    Tıp Eğitimi Teorik dersleri ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

    Probleme Dayall Öğrenme 1

    Tıpta Kötü Haber Verme

    Measuring Temperature Via Thermoscan

    Medical Education and Clinical skills Sürdürülebilir Kalkınma

    Professionalasm

    Tıp Eğitimi Dersleri ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

    View and protectionof sexually transmitted diseases Sürdürülebilir Kalkınma

    Tıp Eğitimi Dersleri ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

    Tıp Eğitimi ve Mesleksel Beceriler

    Tıp Eğitimi ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

    Tıp Eğitimi ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

    Tıp Eğitimi ve Klinik Beceriler

    Tıp Eğitimi ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

    Tıp Eğitimi ve Mesleksel Beceri Uygulamaları

Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri 1
  • Oryantasyon programı Kurumsal Temsil

    Kurumsal Tanıtım, Atatürk Üniversitesi Rektörlüğü, Türkiye, Erzurum, 2023 - 2023