Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
4. Çözümleme ve Ses Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
5. İlkokuma-yazma Öğretiminde Cümle Yöntemi ile Ses Temelli Cümle Yönteminin Ele Alındığı Çalışmaların Analizi: Bir Meta-sentez Çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. Effects of Strategic Planning on Text Difficulty and Quality of EFL Learners’ Writing
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
7. Use of L1 (Turkish) while teaching English in Turkey: Perceptions of ELT prospective teachers ELT PROSPECTIVE TEACHERS
9th International ELT Research Conference, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
9. ELT prospective teachers reflections on dimensions of practicum at Atatürk University
II nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Principles of Testing, Evaluation, and Assessment in Foreign Language Teaching
Language Assessment and Test Preparation, Servet Çelik,Handan Çelik,Christine Coombe, Editör, Vizetek, Ankara, ss.39-59, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
23
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
21
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
11
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
10
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
3
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
62
Toplam Atıf Sayısı
98
Proje
3
Tez Danışmanlığı
7
