Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama


ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F.

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.8, sa.37, 2015 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 8 Sayı: 37
  • Basım Tarihi: 2015
  • Doi Numarası: 10.17719/jisr.20153710671
  • Dergi Adı: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet