Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016


ERCİŞ M. S., KALAFAT ÇAT A.

Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi, cilt.7, ss.189-199, 2016 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 7
  • Basım Tarihi: 2016
  • Dergi Adı: Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.189-199
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet