Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Duygusal zekânın bilinçli tüketim davranışı üzerindeki etkisinde yaşam doyumunun aracılık rolünün incelenmesi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.357-374, 2023 (Hakemli Dergi)
THE BRANDING PROCESS: MEDIATOR ROLES OF BRAND SATISFACTION AND BRAND LOYALTY
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.23, ss.322-346, 2021 (Hakemli Dergi)
Marka Konumlandırma ve Algılama Haritaları: Televizyon Kanalları Üzerine Bir Uygulama
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.242-259, 2020 (Hakemli Dergi)
STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI SÜRECİNDE KENTLER: ERZURUM ÖRNEĞİ
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.28, ss.3316-3331, 2018 (Hakemli Dergi)
KONTROL ODAĞININ SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL HİZMET KURUMLARINDA BİR ARAŞTIRMA
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.25, ss.2374-2386, 2018 (Hakemli Dergi)
SOSYAL AĞLARDAKİ ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİNİN SATIN ALMA SÜRECİNE ETKİSİ: TOKAT ÖRNEĞİ
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science
, cilt.5, sa.26, ss.244-261, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ev Hanımlarının Sosyal Medya Kullanımlarının Satın Alma Öncesi ve Sonrası Davranışları Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.168
Reklamın Ev Hanımlarının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.167
Yerel Halk Tutumlarının Kırsal Turizme Etkisi: Pazar İlçesi Örneği
Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.308
KENT KİMLİĞİ, KENT İMAJI VE KENT KONUMLANDIRMA İLİŞKİSİ KAPSAMINDA KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
3. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Tokat, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.528-536
Sosyal Ağların Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisin in Belirlenmesi: Tokat Örneği
Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.307
Kitap & Kitap Bölümleri
Covid-19 Süreci Ve Sonrası Tüketim Eğilimleri Ve Pazarlama Stratejileri
Değişen Tüketiciyi anlamak- Güncel Araştırmalar, Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.41-61, 2021
Sağlık Kuruluşlarında Stratejik Pazarlama Planlaması
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar, Mustafa Şehirli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.67-102, 2021