Articles
16
All (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Other Indexes (7)
2. Investigation of the mediating role of life satisfaction in the effect of emotional intelligence on conscious consumption
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.11, no.1, pp.357-374, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
3. Hisse Senedi Satın Alma Davranışı Üzerinde Kaynak Güvenilirliği Etkisinin İncelenmesi
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
, vol.18, no.1, pp.17-32, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
4. The Effects of Banks’ Internal Marketing and Market Orientation Approaches on Performance
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi
, vol.12, no.31, pp.812-825, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
6. THE BRANDING PROCESS: MEDIATOR ROLES OF BRAND SATISFACTION AND BRAND LOYALTY
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.12, no.23, pp.322-346, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
9. MARKA KENT KONUMLANDIRMADA ALGILAMA HARİTALARININ KULLANIMI: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, vol.16, no.2, pp.401-428, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
10. Marka Konumlandırma ve Algılama Haritaları: Televizyon Kanalları Üzerine Bir Uygulama
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.242-259, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
11. DİNDARLIK VE HEDONİK TÜKETİM İKİLEMİ: DİNİ KAİDELER HAZA DAYALI TÜKETİMİ ENGELLER Mİ?
Journal of Social Humanıtıes Scıences Research
, vol.5, no.30, pp.4149-4168, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
12. STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI SÜRECİNDE KENTLER: ERZURUM ÖRNEĞİ
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.5, no.28, pp.3316-3331, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
13. KONTROL ODAĞININ SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL HİZMET KURUMLARINDA BİR ARAŞTIRMA
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.5, no.25, pp.2374-2386, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
14. KENT KİMLİĞİ, KENT İMAJI VE KENT KONUMLANDIRMA İLİŞKİSİ KAPSAMINDA KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of Turk Islam World Social Studies
, vol.5, no.18, pp.437-455, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
15. THE INFLUENCE OF FRIENDSHIP RELATIONS IN THE SOCIAL NETWORKS ON THE PURCHASING PROCES: TOKAT EXAMPLE
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science
, vol.5, no.26, pp.244-261, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
16. ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİNDE DİNDARLIK VE MUTLULUK İLİŞKİSİ: TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
The Journal of International Social Research
, vol.11, no.60, pp.622-632, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
11
2. Şehir Pazarlamasında Üniversite ve Üniversite Öğrencilerinin Etkisi: Atatürk Üniversitesi Örneği
İkinci Ankara İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 11 March 2023, (Summary Text)
5. Ev Hanımlarının Sosyal Medya Kullanımlarının Satın Alma Öncesi ve Sonrası Davranışları Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 7 - 09 April 2018, pp.168, (Summary Text)
6. Effect of Social Media Usage of Housewives on their Pre- and Post Purchase Behaviors: A Case in the Province of Tokat
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 7 - 09 April 2018, (Summary Text)
7. Reklamın Ev Hanımlarının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 7 - 09 April 2018, pp.167, (Summary Text)
8. The Impact of Advertising on the PurchasingBehaviour of Housewives: Application in TokatProvince
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 7 - 09 April 2018, (Summary Text)
9. Yerel Halk Tutumlarının Kırsal Turizme Etkisi: Pazar İlçesi Örneği
Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 11 November 2017, pp.308, (Summary Text)
10. KENT KİMLİĞİ, KENT İMAJI VE KENT KONUMLANDIRMA İLİŞKİSİ KAPSAMINDA KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
3. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Tokat, Turkey, 12 - 14 April 2018, pp.528-536, (Summary Text)
11. Sosyal Ağların Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisin in Belirlenmesi: Tokat Örneği
Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 11 November 2017, pp.307, (Summary Text)
Books
8
2. ŞEHİRLERİN AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMASINDA ÜNİVERSİTE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETKİSİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
in: PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.211-228, 2024
3. ÜÇLÜ SARMAL MODELİ KAPSAMINDA ÜNİVERSİTE-SANAYİ-DEVLET İLİŞKİSİNİN KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİNE ETKİSİ
in: PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.261-284, 2024
7. Covid-19 Süreci Ve Sonrası Tüketim Eğilimleri Ve Pazarlama Stratejileri
in: Değişen Tüketiciyi anlamak- Güncel Araştırmalar, Cansu Tor Kadıoğlu, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.41-61, 2021
8. Sağlık Kuruluşlarında Stratejik Pazarlama Planlaması
in: Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar, Mustafa Şehirli, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.67-102, 2021
Metrics