Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (7)
2. Duygusal zekânın bilinçli tüketim davranışı üzerindeki etkisinde yaşam doyumunun aracılık rolünün incelenmesi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.357-374, 2023 (Hakemli Dergi)
6. THE BRANDING PROCESS: MEDIATOR ROLES OF BRAND SATISFACTION AND BRAND LOYALTY
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.23, ss.322-346, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Marka Konumlandırma ve Algılama Haritaları: Televizyon Kanalları Üzerine Bir Uygulama
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.242-259, 2020 (Hakemli Dergi)
12. STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI SÜRECİNDE KENTLER: ERZURUM ÖRNEĞİ
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.28, ss.3316-3331, 2018 (Hakemli Dergi)
13. KONTROL ODAĞININ SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL HİZMET KURUMLARINDA BİR ARAŞTIRMA
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.25, ss.2374-2386, 2018 (Hakemli Dergi)
15. SOSYAL AĞLARDAKİ ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİNİN SATIN ALMA SÜRECİNE ETKİSİ: TOKAT ÖRNEĞİ
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science
, cilt.5, sa.26, ss.244-261, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
2. Şehir Pazarlamasında Üniversite ve Üniversite Öğrencilerinin Etkisi: Atatürk Üniversitesi Örneği
İkinci Ankara İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 Mart 2023, (Özet Bildiri)
5. Ev Hanımlarının Sosyal Medya Kullanımlarının Satın Alma Öncesi ve Sonrası Davranışları Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.168, (Özet Bildiri)
6. Effect of Social Media Usage of Housewives on their Pre- and Post Purchase Behaviors: A Case in the Province of Tokat
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 7 - 09 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
7. Reklamın Ev Hanımlarının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.167, (Özet Bildiri)
8. The Impact of Advertising on the PurchasingBehaviour of Housewives: Application in TokatProvince
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 7 - 09 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
9. Yerel Halk Tutumlarının Kırsal Turizme Etkisi: Pazar İlçesi Örneği
Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.308, (Özet Bildiri)
10. KENT KİMLİĞİ, KENT İMAJI VE KENT KONUMLANDIRMA İLİŞKİSİ KAPSAMINDA KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
3. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Tokat, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.528-536, (Özet Bildiri)
11. Sosyal Ağların Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisin in Belirlenmesi: Tokat Örneği
Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.307, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
2. ŞEHİRLERİN AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMASINDA ÜNİVERSİTE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETKİSİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.211-228, 2024
3. ÜÇLÜ SARMAL MODELİ KAPSAMINDA ÜNİVERSİTE-SANAYİ-DEVLET İLİŞKİSİNİN KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİNE ETKİSİ
PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.261-284, 2024
7. Covid-19 Süreci Ve Sonrası Tüketim Eğilimleri Ve Pazarlama Stratejileri
Değişen Tüketiciyi anlamak- Güncel Araştırmalar, Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.41-61, 2021
8. Sağlık Kuruluşlarında Stratejik Pazarlama Planlaması
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar, Mustafa Şehirli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.67-102, 2021