Publications & Works

Articles 16
All (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Other Indexes (7)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 11

1. ÜST YÖNETİM PAZARLAMA YETENEKLERİ VE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ

KARADENIZ 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Turkey, 03 March 2023, (Full Text)

2. Şehir Pazarlamasında Üniversite ve Üniversite Öğrencilerinin Etkisi: Atatürk Üniversitesi Örneği

İkinci Ankara İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 11 March 2023, (Summary Text)

3. DUYUSAL PAZARLAMANIN ORGANİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASI ÜZERİNE BİR LİTERATÜR ARAŞTIRMASI

9th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Turkey, 19 February 2023, (Full Text)

4. GELİŞMİŞ VE GELİŞMEKTE OLAN ÜLKE MARKALARININ SEKTÖR, FAİZ ORANI VE MARKA DEĞERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI

12th INTERNATIONAL İSTANBUL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL, İstanbul, Turkey, 21 January 2023, (Full Text)

5. Ev Hanımlarının Sosyal Medya Kullanımlarının Satın Alma Öncesi ve Sonrası Davranışları Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama

Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 7 - 09 April 2018, pp.168, (Summary Text)

7. Reklamın Ev Hanımlarının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Tokat İlinde Uygulama

Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 7 - 09 April 2018, pp.167, (Summary Text)

8. The Impact of Advertising on the PurchasingBehaviour of Housewives: Application in TokatProvince

Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu, 7 - 09 April 2018, (Summary Text)

9. Yerel Halk Tutumlarının Kırsal Turizme Etkisi: Pazar İlçesi Örneği

Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 11 November 2017, pp.308, (Summary Text)

10. KENT KİMLİĞİ, KENT İMAJI VE KENT KONUMLANDIRMA İLİŞKİSİ KAPSAMINDA KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ

3. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Tokat, Turkey, 12 - 14 April 2018, pp.528-536, (Summary Text)

11. Sosyal Ağların Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisin in Belirlenmesi: Tokat Örneği

Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Ankara, Turkey, 9 - 11 November 2017, pp.307, (Summary Text)
Books 8

1. Pazarlama Yeteneklerinin Geleneksel El Sanatları Ürünlerinin Gelişimine Etkisi

in: Pazarlamada İleri Araştırmalar, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, Editor, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, pp.113-136, 2024

2. ŞEHİRLERİN AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMASINDA ÜNİVERSİTE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETKİSİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

in: PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.211-228, 2024

3. ÜÇLÜ SARMAL MODELİ KAPSAMINDA ÜNİVERSİTE-SANAYİ-DEVLET İLİŞKİSİNİN KENTLERİN MARKALAŞMA SÜRECİNE ETKİSİ

in: PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.261-284, 2024

4. Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Dijital Stratejiler

in: Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Dijital Dönüşüm ve Çevrim İçi Uygulamalar, Mustafa Şehirli, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.79-112, 2022

5. Tüketicilerin Uzaktan Alınan Hizmetlere Bakışı: Eğitim Sektörüne Yönelik Değerlendirme

in: Pandemi Sonrası Tüketim Araştırmaları, Cansu TOR KADIOĞLU, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.35-62, 2022

6. Pazarlama Stratejileri ve Cinsiyet Yapılmış Çalışmalar: Türkiye'de Yapılmış Makale ve Bildiriler Üzerine Bir Derleme

in: Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları, Lokman Cerrah, Editor, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, pp.53-82, 2021

7. Covid-19 Süreci Ve Sonrası Tüketim Eğilimleri Ve Pazarlama Stratejileri

in: Değişen Tüketiciyi anlamak- Güncel Araştırmalar, Cansu Tor Kadıoğlu, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.41-61, 2021

8. Sağlık Kuruluşlarında Stratejik Pazarlama Planlaması

in: Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Tartışmalar ve Çevrim Dışı Uygulamalar, Mustafa Şehirli, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.67-102, 2021
Metrics

Publication

39

Publication (WoS)

2

Publication (Scopus)

1

Citation (WoS)

5

H-Index (WoS)

1

Citation (Scholar)

18

H-Index (Scholar)

3

Citation (TrDizin)

4

H-Index (TrDizin)

1

Citation (Sobiad)

1

H-Index (Sobiad)

1

Citation (Sum Other)

7

Project

7

Open Access

7
UN Sustainable Development Goals