Eğitim Bilgileri
1997 - 2003
1997 - 2003Doktora
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
1995 - 1997
1995 - 1997Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
Alıcı-Satıcı İlişkileri, THY Elite Kart Sahipleri Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
1997
1997Yüksek Lisans
Hizmetlerde Kalite, Banka Hizmetleri Üzerine Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Makaleler
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (1)
Scopus (19)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (11)
2020
20201. Evaluation of Ethics Element in Purchasing Sustainable Clothing: A Research On Social Network Users
Buyuk H. D., Unal S., Ercis A.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.15, sa.3, ss.1159-1184, 2020 (ESCI, TRDizin)
2017
20172. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)
Deligöz K., Ünal S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.135-156, 2017 (TRDizin)
2017
20173. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)
DELİGÖZ K., ÜNAL S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.135-156, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
20174. TÜKETİCİLERDE İÇGÜDÜSEL ALIMLARDAN SONRA MEYDANA GELEN UTANÇ VE SUÇLULUK DUYGULARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aydın H., ÜNAL S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.175-190, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
20175. TÜKETİCİLERDE İÇGÜDÜSEL ALIMLARDAN SONRA MEYDANA GELEN UTANÇ VE SUÇLULUK DUYGULARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aydın H., ÜNAL S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.175-190, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20166. TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
DEVECİ F. G., Özbey E., Eyvazzade S., ÜNAL S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.30, sa.3, ss.473-492, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20167. Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması
DEVECİ F. G., ÖZBEY E., EYVAZZADE S., ÜNAL S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.30, ss.473-492, 2016 (TRDizin)
2016
20168. TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
DEVECİ F. G., Özbey E., Eyvazzade S., ÜNAL S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.30, sa.3, ss.473-492, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20169. Effective Variables on Emotional Ambivalence During Jewelry Purchase
ÜNAL S., DEVECİ F. G.
Journal of Marketing and Strategic Management , ss.52-74, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
201310. Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
CANDAN F. B., ÜNAL S., ERCİŞ A.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
, cilt.1, ss.29-46, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201311. Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
CANDAN F. B., ÜNAL S., ERCİŞ A.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
, cilt.1, ss.29-46, 2013 (SSCI, Scopus)
2010
201012. Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
ERCİŞ A., ÜNAL S., Yılmaz M.
Taiwan Journal of Applied Economics , cilt.22, sa.8, ss.167-200, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201013. The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
ERCİŞ A., BILGILI B., ÜNAL S.
Journal of Global Strategic Management , cilt.4, sa.2, ss.17-33, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201014. Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
ERCİŞ A., ÜNAL S., Yılmaz M.
Taiwan Journal of Applied Economics , cilt.22, sa.8, ss.167-200, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201015. Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesinde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
Yılmaz M., ERCİŞ A., Ünal S.
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi , cilt.65, sa.2, ss.239-270, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2010
201016. Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesinde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
Yılmaz M., ERCİŞ A., Ünal S.
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi , cilt.65, sa.2, ss.239-270, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2009
200917. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
ERCİŞ A., Ünal S.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.29-44, 2009 (TRDizin)
2009
200918. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
ERCİŞ A., Ünal S.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.29-44, 2009 (TRDizin)
2008
200819. Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
ERCİŞ A., Ünal S., Yılmaz M.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.97-114, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2008
200820. Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
ERCİŞ A., Ünal S., Yılmaz M.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.97-114, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2008
200821. The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
ÜNAL S., ERCİŞ A.
Boğaziçi Journal of Economics and Administrative Sciences , cilt.22, sa.2, ss.12-27, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200822. The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
ÜNAL S., ERCİŞ A.
Boğaziçi Journal of Economics and Administrative Sciences , cilt.22, sa.2, ss.12-27, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200823. Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
ERCİŞ A., Ünal S., Can P.
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200824. Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
ERCİŞ A., Ünal S., Can P.
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200725. Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
ERCİŞ A., Ünal S., Can P.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200726. Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
ERCİŞ A., Ünal S., Can P.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200727. Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Ünal S., ERCİŞ A.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.321-336, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200728. Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Ünal S., ERCİŞ A.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.321-336, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2006
200629. Tüketicilerin kişisel değerlerinin satın alma tarzları üzerindeki etkisi
Ünal S., ERCİŞ A.
Ticaret ve turizm eğitim fakültesi dergisi , cilt.1, ss.23-45, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200630. Tüketicilerin kişisel değerlerinin satın alma tarzları üzerindeki etkisi
Ünal S., ERCİŞ A.
Ticaret ve turizm eğitim fakültesi dergisi , cilt.1, ss.23-45, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200631. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi
Ünal S., ERCİŞ A.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2006
200632. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi
Ünal S., ERCİŞ A.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2004
200433. ). Banka Hizmetleri Satın Alan Tüketicileri Banka Özellikleri ve Hizmet Değişkenlerine Yönelik Tutumlarına Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Erzurum da Bİr Araştırma
Ünal S., ERCİŞ A.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.287-304, 2004 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2004
200434. ). Banka Hizmetleri Satın Alan Tüketicileri Banka Özellikleri ve Hizmet Değişkenlerine Yönelik Tutumlarına Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Erzurum da Bİr Araştırma
Ünal S., ERCİŞ A.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.287-304, 2004 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2001
200135. Çağdaş Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım İçsel Pazarlama
YAPRAKLİ T. Ş., ÜNAL S.
Pazarlama Dünyası , 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
0
01. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler
ERCİŞ A., Yılmaz M., Ünal S.
12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
0
02. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler
ERCİŞ A., Yılmaz M., Ünal S.
12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
20163. Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
ÜNAL S., DEVECİ F. G., YILDIZ T.
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2013
20134. An Investigation on the Evaluation of the Factors Affecting Brand Love
ÜNAL S., Aydin H.
Lumen 3rd International Conference on Logos Universality Mentality Education Novelty (LUMEN) - Current Paradigms in Social Sciences, Iasi, Romanya, 10 - 13 Nisan 2013, cilt.92, ss.76-85, (Tam Metin Bildiri)
2012
20125. The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions
Ercis A., Unal S., CANDAN F. B., YILDIRIM H.
8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1395-1404, (Tam Metin Bildiri)
2011
20116. Attitudes towards Mobile Advertising - A Research to Determine the Differences between the Attitudes of Youth and Adults
Unal S., Ercis A., KESER E.
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri)
2011
20117. Kano model application in new product development and customer satisfaction (adaptation of traditional art of tile making to jewelries)
BİLGİLİ B., ERCİŞ A., Unal S.
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri)
2010
20108. The Role of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic and Foreign Brands
ERCİŞ A., ÜNAL S.
6. International Strategic Management Conference, St.Petersburg, Rusya, 8 - 10 Temmuz 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People
Ünal S., ERCİŞ A.
II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200810. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People
Ünal S., ERCİŞ A.
II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200811. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study
ÜNAL S., Yılmaz M., ERCİŞ A.
International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)
2008
200812. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study
ÜNAL S., Yılmaz M., ERCİŞ A.
International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)
2006
200613. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE
ERCİŞ A., Ünal S., BILGILI B.
5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2006
200614. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE
ERCİŞ A., Ünal S., BILGILI B.
5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2004
200415. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services
ERCİŞ A., ÜNAL S., BILGILI B.
The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2004
200416. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services
ERCİŞ A., ÜNAL S., BILGILI B.
The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2003
200317. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama
Ünal S., ERCİŞ A.
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2003
200318. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama
Ünal S., ERCİŞ A.
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2001
200119. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları
ERCİŞ A., Ünal S., Yapraklı Ş.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2001
200120. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları
ERCİŞ A., Ünal S., Yapraklı Ş.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2008
20081. Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
GÜLLÜLÜ U., ERCİŞ A., ÜNAL S., YAPRAKLİ T. Ş.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
2008
20082. Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
GÜLLÜLÜ U., ERCİŞ A., ÜNAL S., YAPRAKLİ T. Ş.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
2008
20083. Sigorta Hizmetlerinde Marka Değeri ve Marka Güveni
Güllülü U., ERCİŞ A., Ünal S., BILGILI B., Gödek M., Önder L.
Detay Yayınevi, Ankara, 2008
2008
20084. Sigorta Hizmetlerinde Marka Değeri ve Marka Güveni
Güllülü U., ERCİŞ A., Ünal S., BILGILI B., Gödek M., Önder L.
Detay Yayınevi, Ankara, 2008