Prof. Dr. Sevtap ÜNAL


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

24

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

149

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1997 - 2003

1997 - 2003

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

1995 - 1997

1995 - 1997

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Atatürk Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Alıcı-Satıcı İlişkileri, THY Elite Kart Sahipleri Üzerine Bir Araştırma

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama

1997

1997

Yüksek Lisans

Hizmetlerde Kalite, Banka Hizmetleri Üzerine Bir Uygulama

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Pazarlamada Güncel Uygulamalar

Uluslararası Pazarlama

Makaleler

Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (1)
Scopus (19)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (11)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

0

0

1. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler

ERCİŞ A., Yılmaz M., Ünal S.

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

0

0

2. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler

ERCİŞ A., Yılmaz M., Ünal S.

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

3. Do We Know Organic Food Consumers The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption

ÜNAL S., DEVECİ F. G., YILDIZ T.

7th International Conference on Governance Fraud Ethics and CSR, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2013

2013

4. An Investigation on the Evaluation of the Factors Affecting Brand Love

ÜNAL S., Aydin H.

Lumen 3rd International Conference on Logos Universality Mentality Education Novelty (LUMEN) - Current Paradigms in Social Sciences, Iasi, Romanya, 10 - 13 Nisan 2013, cilt.92, ss.76-85, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

5. The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions

Ercis A., Unal S., CANDAN F. B., YILDIRIM H.

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1395-1404, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

6. Attitudes towards Mobile Advertising - A Research to Determine the Differences between the Attitudes of Youth and Adults

Unal S., Ercis A., KESER E.

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

7. Kano model application in new product development and customer satisfaction (adaptation of traditional art of tile making to jewelries)

BİLGİLİ B., ERCİŞ A., Unal S.

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

8. The Role of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic and Foreign Brands

ERCİŞ A., ÜNAL S.

6. International Strategic Management Conference, St.Petersburg, Rusya, 8 - 10 Temmuz 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

9. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People

Ünal S., ERCİŞ A.

II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

10. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People

Ünal S., ERCİŞ A.

II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

11. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study

ÜNAL S., Yılmaz M., ERCİŞ A.

International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

12. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study

ÜNAL S., Yılmaz M., ERCİŞ A.

International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

13. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE

ERCİŞ A., Ünal S., BILGILI B.

5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2006

2006

14. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE

ERCİŞ A., Ünal S., BILGILI B.

5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2004

2004

15. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services

ERCİŞ A., ÜNAL S., BILGILI B.

The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

16. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services

ERCİŞ A., ÜNAL S., BILGILI B.

The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

17. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama

Ünal S., ERCİŞ A.

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

18. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama

Ünal S., ERCİŞ A.

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

19. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları

ERCİŞ A., Ünal S., Yapraklı Ş.

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

20. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları

ERCİŞ A., Ünal S., Yapraklı Ş.

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 148

h-indeksi (WOS): 4