Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğrenenlerin Kendi Videolarını Çekmelerinin Başarılarına Etkisi

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

COVID-19 PANDEMİSİNE BAĞLI UZAKTAN EĞİTİM GEÇİŞ SÜRECİ VE DEĞERLENDİRMESİ: IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, ss.127-128, (Özet Bildiri)

An Examination of a Flipped Classroom Practice in Terms of Seven Principles for Good Practice in Undergraduate Education

International Open Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.179-185, (Tam Metin Bildiri)

Training Design For The Instructors Lecturing FirstTime Via Distance Education

2nd International Conference onDistance Learning and Innovative Educational Technologies, 12 - 13 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

Yenilenen İlk ve Ortaöğretim Programlarındaki Teknoloji Entegrasyonu Yansımalarının İncelenmesi

27th International Conference on Educational Sciences, ICES-UEBK 2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Paragraf Sorusu Çözerken Soru Kökünden Başlamak Etkili mi? Göz İzleme Ölçümleriyle Doğrulama Çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf içi teknoloji entegrasyon düzeyi belirleme yaklaşımlarının incelenmesi: Etkileşimli tahta örneği

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Integrating Mind Games intoLanguage and Mathematics Courses A Case Study

American Association of Educational Technology Annual Meeting, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

Integrating Mind Games into Language and Mathematics Courses A Case Study

“Accelerate Learning: Racing into the Future” (AECT), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

Sanal Dünyalarda Kullanılan Öğretim Stratejileri Yöntemleri ve Teknikleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

Etkileşimli tahtalarla ilgili öğretmen ve öğrenci tutumlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi

7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Zekâ Oyunlarının Türkçe ve Matematik derslerinde kullanılması Bir Durum Çalışması

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi (International Play and Toy Congress), Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Öğretmen Görüşlerine Göre İşitme Engelliler Eğitiminde Karşılaşılan Zorluklar Ve Çözüm Önerileri Erzurum Örneği

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Ith Eurasian Educational Research Congress), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2003 2013 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi

1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Tutumları Erzurum Örneği

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Proje ve beceri yarışmalarında Katılımcıların karşılaştığı zorluklar

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

Yüz yüze öğretimden uzaktan öğretime geçişte öğretim elemanlarının rol değişimleri

11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Yüz yüze öğretimden uzaktan öğretime geçişte öğretim elemanlarının rol değişimleri

11th International Educational Technologies Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Blogların Öğretmen Adaylarının Algıları Bilişim Teknolojileri Yeterliklerine Etkileri

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim Teknolojilerinin Öğretmen Eğitiminde Kullanımı Öğretim Elemanlarının Görüşleri

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 15 - 19 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

Using blogs weblogs in higher education Toys or tools

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 15 - 19 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim teknolojilerinin öğretmen eğitiminde kullanımı: Öğretim elemanlarının görüşleri

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Transforming Computer Programming Education with Generative Artificial Intelligence

Reimagining Education with Generative Artificial Intelligence, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, International Society for Technology, Education and Science (ISTES), Erzurum, ss.110-129, 2024

The Role of Artificial Intelligence in Fostering Creativity and Critical Thinking

Reimagining Education with Generative Artificial Intelligence, KABAN ABDULLATİF, TAŞ NURULLAH, POLAT HAMZA, Editör, International Society for Technology, Education and Science (ISTES), Erzurum, ss.74-90, 2024

Mühendislik için Temel Dijital Beceriler

Geleceğin Mühendisi, Gündoğdu Ömer, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.374-388, 2022

4. BÖLÜM: Matematik Derslerinde Akıl ve Zekâ Oyunları Etkinlikleri ile Akıl Yürütme Becerisi Öğretimi

Akıl ve Zekâ Oyunları ile Beceri Öğretimi Etkinlikleri-I, ADALAR HAYATİ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Iğdır, ss.57-69, 2021

1. Bölüm: Akıl ve Zekâ Oyunlarının Eğitimdeki Yeri

Akıl ve Zekâ Oyunları ile Beceri Öğretimi-I Disiplinlearası Yaklaşım, ADALAR HAYATİ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Iğdır, ss.1-19, 2021

Görsel Hazırlama

MASAÜSTÜ YAYINCILIK, Serkan Yıldırım, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2016

Nitel Araştırmada Veri Toplama

Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2016

Görsel Hazırlama

Masaüstü Yayıncılık, Yıldırım Serkan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2016
Metrikler

Yayın

46

Atıf (WoS)

68

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

105

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları