Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Deniz A., ERCİŞ A.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.22, sa.2, ss.301-330, 2008 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
22
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2008
-
Dergi Adı:
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.301-330
-
Atatürk Üniversitesi Adresli:
Evet