Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma


Deniz A., ERCİŞ A.

Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.22, sa.2, ss.301-330, 2008 (SSCI)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 22 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2008
  • Dergi Adı: Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.301-330
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet