İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ


ERCİŞ A., Dağcı Büyük H.

Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.30, sa.3, ss.527-544, 2016 (SSCI)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 30 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2016
  • Dergi Adı: Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.527-544
  • Atatürk Üniversitesi Adresli: Evet