SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (SCI-Expanded)
Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (SCI-Expanded)
The Turkish Adaptation of Self regulated Learning Teacher Belief Scale
THE ANTHROPOLOGIST INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY AND APPLIED STUDIES OF MAN
, cilt.22, sa.2, ss.405-411, 2015 (SSCI)
Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.10, ss.31-41, 2006 (SCI-Expanded)
Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.10, ss.31-41, 2006 (SCI-Expanded)
Okul programlarının dayandığı temeller
Milli Eğitim
, cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded)
Okul programlarının dayandığı temeller
Milli Eğitim
, cilt.3, ss.32-42, 1990 (SCI-Expanded)
Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
Milli Eğitim
, cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded)
Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
Milli Eğitim
, cilt.4, ss.98-100, 1990 (SCI-Expanded)
Eğitimde okul aile işbirliği
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded)
Eğitimde okul aile işbirliği
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.14-22, 1989 (SCI-Expanded)
Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.54-62, 1989 (SCI-Expanded)
Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
Milli Eğitim
, cilt.2, ss.54-62, 1989 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Does Skepticism Predict News Media Literacy: A Study on Turkish Young Adults
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
Does Skepticism Predict News Media Literacy: A Study on Turkish Young Adults
International Education Studies
, cilt.10, sa.12, ss.70-79, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Teacher Candidates' Attitudes Towards Educational Measurement in Terms of Various Variables
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.1, ss.18-32, 2017 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ
, cilt.1, ss.15-37, 2016 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ
, cilt.1, ss.15-37, 2016 (Hakemli Dergi)
Ders Araştırması Kapsamında Farklı Ülkelerde Yayınlanan Bilimsel Çalışmaların İçerik Analizi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.19-31, 2016 (Hakemli Dergi)
Ders Araştırması Kapsamında Farklı Ülkelerde Yayınlanan Bilimsel Çalışmaların İçerik Analizi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.19-31, 2016 (Hakemli Dergi)
Teachers perspectives on continuing professional development
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
Teachers perspectives on continuing professional development
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
Applying an Experiential Learning Model to the Teaching of Gateway Strategy Board Games
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.10-15, 2015 (Scopus)
Applying an Experiential Learning Model to the Teaching of Gateway Strategy Board Games
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.10-15, 2015 (Scopus)
Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
The definition of the term Inquiry based instruction
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.8-12, 2015 (Scopus)
The definition of the term Inquiry based instruction
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, ss.8-12, 2015 (Scopus)
Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
Unusual topics in preschool gifted and talented Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.3, ss.179-186, 2013 (ESCI)
Unusual topics in preschool gifted and talented Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.3, ss.179-186, 2013 (ESCI)
PISA 2003 ve 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Türkiye Açısından İncelenmesi
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.6, ss.40-53, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 sınıf fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin ınquiry teaching öğrenci başarısına etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.41-65, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 sınıf fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin ınquiry teaching öğrenci başarısına etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.41-65, 2010 (Hakemli Dergi)
Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.293-312, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.293-312, 2009 (Hakemli Dergi)
Elementary school principals level of practicing democratic values
International Journal of Educational Reform
, cilt.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
Elementary school principals level of practicing democratic values
International Journal of Educational Reform
, cilt.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
Demokratik eğitim ve demokratik değerler
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.54-58, 2003 (ESCI)
Demokratik eğitim ve demokratik değerler
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.54-58, 2003 (ESCI)
İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.86-94, 2002 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.1, ss.86-94, 2002 (Hakemli Dergi)
İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, ss.1-19, 1999 (Hakemli Dergi)
İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, ss.1-19, 1999 (Hakemli Dergi)
Aile ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)
Aile ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.63-69, 1994 (Hakemsiz Dergi)
Okul ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)
Okul ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.10-15, 1994 (Hakemsiz Dergi)
Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
Milli Kültür
, cilt.1, ss.45-50, 1990 (Hakemsiz Dergi)
Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
Milli Kültür
, cilt.1, ss.45-50, 1990 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Araştırılması,
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540
Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.736-739
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540
Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin İngilizce Öğrenme Düzeylerinin Arttırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.115
Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580
Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.580-581
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545
Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1
Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik danışman ve aday öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1
Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.545
Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
Ortaokul öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414
The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2016, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 14 Kasım 2016, ss.406-414
Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118
The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 07 Eylül 2016, ss.108-118
PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1
PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1
Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
World Association of Lesson Studies International Conference, Khon Kaen, Tayland, 24 - 26 Kasım 2015, ss.1
The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1
A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1
High school students perceptions on television serials.
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1
High school students perceptions on television serials.
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education,, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Haziran 2015, ss.1
Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği`nin dilsel eşdeğerlik, geçerlik ve güvenirlik çalışması
I. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1
Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1
Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, Canning Walk, Singapur, 26 - 27 Ekim 2013, ss.1
The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1
The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, Delhi, Hindistan, 5 - 07 Eylül 2013, ss.1
Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1
Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesİ
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, ss.1
Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1
Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence: a descriptive study.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1
Media literacy as a means of perceiving globalization
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Toronto, Kanada, 28 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.1
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy KINCAL REMZİ YAVAŞ,ŞAHİN ÇAVUŞ,KARTAL OSMAN YILMAZ The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, Barcelona, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1
A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.
Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1
A comparative evaluation of the media literacy levels of the final-year students in the faculty of education and high school.
Global Conference on Learning and Technology, Penang, Malezya, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.1
Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1
Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri, demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.1
Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri
VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1
Sınıf öğretmeni adaylarının medya okuryazarlığı ve medyadaki şiddet hakkındaki tutum ve görüşleri
VIII. ULUSAL Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2009, ss.1
Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1
Çanakkale'de eğitim beklentilerine yönelik değerler
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları,, Çanakkale, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2008, ss.1
Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1
Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri.
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2008, ss.1
İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2008, ss.1
İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Ağustos 2008, ss.1
A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1
A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Mayıs 2008, ss.1
Media literacy as a means of perceiving globalization
Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, Roma, İtalya, 28 - 29 Haziran 2007, ss.1
The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1
The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, Montpelier, Fransa, 12 - 15 Mayıs 2007, ss.1
Family style and parental participation in Turkish society
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1
Family style and parental participation in Turkish society
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 17 - 20 Aralık 2005, ss.1
Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1
Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, Kiten, Bulgaristan, 10 - 13 Aralık 2005, ss.1
Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1
Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2005, ss.1
Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1
Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2003, ss.1
İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1
İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2000, ss.1
Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1
Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği.
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi,, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.1
Vatandaşlık eğitiminin sınırları
Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1
Vatandaşlık eğitiminin sınırları
Felsefe Kongresi, Erzurum, Türkiye, 14 - 17 Kasım 1998, ss.1
Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1
Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 4 - 07 Eylül 1996, ss.1
1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1
1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 1990, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilimsel araştırma yayınları
Nobel, Ankara, 2010
Bilimsel araştırma yayınları
Nobel, Ankara, 2010
Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006
Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
Çanakkale Üniversitesi, Çanakkale, 2006
Öğretmenlik mesleğine giriş
Nobel, Ankara, 2004
Öğretmenlik mesleğine giriş
Nobel, Ankara, 2004
Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, Ankara, 2002
Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, Ankara, 2002
Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları
Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000
Ailenin Eğitimsel Fonksiyonları
Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, 2000
Fakülte- Okul İşbirliği
Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
Fakülte- Okul İşbirliği
Fakülte- Okul İşbirliği, Remzi Y. KINCAL, Editör, Yök Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Ankara, ss.20-30, 1998
). Baltacıoğlu, İsmail Hakkı, Talim ve Terbiyede İnkılap (Sadeleştirme)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 1995
). Baltacıoğlu, İsmail Hakkı, Talim ve Terbiyede İnkılap (Sadeleştirme)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 1995