Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (1)
3. Instructional design studies between 1975 and 2019
International Journal of Online Pedagogy and Course Design (IJOPCD)
, cilt.11, sa.1, ss.73-92, 2021 (ESCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
2. Türkiye’deki sanal gerçeklik tezlerinin incelenmesi
2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 14 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. TÜRKİYE’DEKİ SANAL GERÇEKLİK TEZLERİNİN İNCELENMESİ
2. ULUSLARARASI UZAKTAN ÖĞRENME VE YENİLİKÇİ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Türkiye ve Avrupa’da Siber Zorbalık Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi
11th International Computer and Educational Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Canlı Sınıf Ortamındaki Sosyal Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
10. 2000-2014 Yılları Arasında Yapılmış Olan İnternet Bağımlılığı ÇalışmalarındakiBağımlılığa Etki Eden Faktörler ve Metodolojik Yönelimler
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
11. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN TARİH DERSİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
12. Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Motivasyona Etkisi
8th International Computer & InstructionalTechnologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
