Makaleler
1
Tümü (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
48
1. BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ ODAKLI PROGRAMIN EBEVEYNLERİN ÇOCUK İSTİSMARI FARKINDALIKLARINA ETKİSİ: KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI2
III INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 18 Kasım 2022, cilt.1, ss.638-646, (Tam Metin Bildiri)
2. Çocuk İstismarı Farkındalığı İle İlgili Yapılan Yerel Çalışmaların Eğilimi (The Tendency Of Local Studıes On Chıld Abuse Awareness)
III INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2022, cilt.1, ss.630-636, (Tam Metin Bildiri)
3. Alan Uzmanlarının Çocuk İstismarı Psikoeğitim Programı Geliştirilmesine İlişkin Görüşleri* Opınıons Of Fıeld Experts On The Development Of A Chıld Abuse Psycoeducatıon Program
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, cilt.1, ss.1-633, (Tam Metin Bildiri)
4. Ebeveynlerin Çocuk İstismarına İlişkin Farkındalık Durumları* Chıld Abuse Awareness Statuses Of Parents.
Ebeveynlerin çocuk istismarı farkındalılıkları, Antalya, Türkiye, 22 Nisan 2022, cilt.1, ss.352-359, (Tam Metin Bildiri)
6. Ebeveynler İçin Çocuk İstismarına İlişkin Bilişler Ölçeğinin Geliştirilmesi / Development Of Child Abuse Cognitions Scale For Parents
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU, Türkiye, 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
8. Eğitim Alanında Duygusal Zekanın Ele Alındığı Doktora Tezlerinin Analizi: Derleme(Review) Çalışması
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
9. Fiziksel İstismara Uğrayan Ebeveynlerin Yaşadıkları Psikolojik Süreçler: Bir Gömülü Kuram Çalışması.
Uluslararası Kongre, 24 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
10. Çocuk İstismarının Temel Kavramları Açısından " ŞŞŞ Kızlar Çığlık Atmaz Filminin Değerlendirilmesi.
Kongre, Türkiye, 24 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
12. Göçmen Aileye Sahip Olan ve Olmayan Ergenlerin Sosyal Dışlanma Düzeylerininİncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
17. Levinson'un Yaşam Kuramı Açısından Kemal Sunal'ın Psikobiyografisi
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 2018, Türkiye, 18 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk Düzeylerinin Şeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kongre, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.11-14, (Özet Bildiri)
19. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
International Congress Of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Anksiyete Duyarlılığı Ve Öznel İyiOluş Arasındaki İlişkide DuygusalTepkiselliğin Aracı Rolü
ICES/UEBK-2017, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. LEV TOLSTOY’ UN ÇOCUK ÖYKÜLERİNİN HİKÂYE HARİTASI YÖNTEMİNE GÖRE ÇÖZÜMLENMESİ
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES(ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. 12 Yıllık Zorunlu ve Kademelei Eğitim Sisteminde İlkokulBirinci Sınıflarda Yaşanan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.668-684, (Tam Metin Bildiri)
23. Yıldırım G Sökmen Y Taş Y ve Dilekmen M 2016 Öğrenci Katılım Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 11 14 Mayıs 2016 Sıtkı Koçman Üniversitesi Bodrum
15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.365, (Özet Bildiri)
24. İlkokul Öğrencilerinin Ebeveynleriyle Geçirdikleri Boş Zamanların Ebeveyn Grüşlerine Göre İncelenmesi
15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.113, (Özet Bildiri)
25. Öğrenci Katılım Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
15th International Primary Teacher Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
26. Okul Tükenmişliği İle Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
XIII. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
28. Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Duygusal Zeka Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
30. Grup Rehberliği Etkinliğinin Sınav Kaygısına Etkisi
10. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011
31. Grup Rehberliği Etkinliklerinin Sınav Kaygısına Etkisi
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Eylül 2010, cilt.1, ss.153-154, (Özet Bildiri)
32. Okul Yöneticilerinin İletişim tercih ve Eğilimlerine Göre İlişkilerle İlgili Bilişsel Çarpıtmaları
Okul Yöneticilerinin Akademik ve Bireysel Özelliklerine Göre İletişim Becerileri, Burdur, Türkiye, 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.367, (Özet Bildiri)
33. Okul Yöneticilerinin Akademik ve Bireysel Özelliklerine Göre İletişim Becerileri
Okul Yöneticilerinin Akademik ve Bireysel Özelliklerine Göre İletişim Becerileri, Türkiye, 08 Eylül 2011, cilt.1, ss.331, (Özet Bildiri)
34. teachers dysfunctional attidudes1st international conference on foreign languange teaching and applied linguistics
FLTAL 2011, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
35. İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinde Benlik Saygısını Geliştirme Eğitiminin Öz Kavramları Üzerindeki Etkisi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010
36. Determining Students Readiness Level in Guidance Education With The Use Of Artificial Intelligence AI Methods
10’th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.1, ss.381-387, (Tam Metin Bildiri)
38. İlköğretim II. Kademe ve Orta Öğretim Öğrencilerinin Kişisel sosyal ve Akademik Değişkenlere Görew Atılganlık Davranışları
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.189, (Özet Bildiri)
39. Okul Yöneticilerinin Sosyotropik ve Otomotik Özellikleri
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 01 Ekim 2009, cilt.1331, ss.331, (Özet Bildiri)
40. İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Akran Zorbalığı
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, .ZMİR, Türkiye, 01 Eylül 2009, cilt.1, ss.188, (Özet Bildiri)
41. Teachers Disfunctional Attitudes
First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.2, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)
42. Üniversite Öğrencilerinin AlgıladıklarıAna baba Tutumları İle Psikolojik Belirtileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 Mayıs 2009, cilt.1, ss.251, (Özet Bildiri)
43. Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyo Ekonomik Düzeylerine ve Barınma Yerlerine Göre Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi
19. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Antakya, Türkiye, 14 Nisan 2009, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri)
44. Sınıf Öğretmenlerinin Fiziksel Cezaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XVI. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 05 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
45. İlköğretim Birinci Kademede Uygulanan Fiziksel Cezanın Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
VI. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 27 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
46. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Sınıflarda Sergilenen Olumsuz Öğretmen Davranışları
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 Nisan 2007, cilt.1, ss.551-553, (Tam Metin Bildiri)
47. Öğretmen Adaylarının Akademik ve KPSS Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Vlll. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rebberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.131, (Özet Bildiri)
48. İlköğretim 1. Kademe Öğretmen Adaylarının Evlilik KararlarınıEtkileyebilecek Çeşitli Değişkenlerin İncelenmesi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 Eylül 2000, cilt.1, ss.180, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
2. Psikolojik Gereksinimler
Araştırma Yayınları, Ankara, 2005