Yayınlar & Eserler

Makaleler 1
Tümü (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ ODAKLI PROGRAMIN EBEVEYNLERİN ÇOCUK İSTİSMARI FARKINDALIKLARINA ETKİSİ: KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI2

III INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 18 Kasım 2022, cilt.1, ss.638-646, (Tam Metin Bildiri)

2. Çocuk İstismarı Farkındalığı İle İlgili Yapılan Yerel Çalışmaların Eğilimi (The Tendency Of Local Studıes On Chıld Abuse Awareness)

III INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2022, cilt.1, ss.630-636, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ebeveynlerin Çocuk İstismarına İlişkin Farkındalık Durumları* Chıld Abuse Awareness Statuses Of Parents.

Ebeveynlerin çocuk istismarı farkındalılıkları, Antalya, Türkiye, 22 Nisan 2022, cilt.1, ss.352-359, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Korona virüs (Covid-19) Hastalığını Geçiren Yetişkinlerin Yaşadıkları Deneyimler

İPCEDU 2021, Antalya, Türkiye, 15 - 19 Aralık 2021, ss.477-481, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Fiziksel İstismar Uygulayan Ebeveynlerin Yaşadıkları Psikolojik Süreçler: Bir Gömülü Kuram Çalışması

21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.48-54, (Tam Metin Bildiri)

8. Eğitim Alanında Duygusal Zekanın Ele Alındığı Doktora Tezlerinin Analizi: Derleme(Review) Çalışması

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

11. Levinson’un Yaşam Yapısı Kuramı Açısından Kemal Sunal’ın Psikobiyografisi

The 27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.479-487, (Tam Metin Bildiri)

17. Levinson'un Yaşam Kuramı Açısından Kemal Sunal'ın Psikobiyografisi

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 2018, Türkiye, 18 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. LEV TOLSTOY’ UN ÇOCUK ÖYKÜLERİNİN HİKÂYE HARİTASI YÖNTEMİNE GÖRE ÇÖZÜMLENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES(ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. 12 Yıllık Zorunlu ve Kademelei Eğitim Sisteminde İlkokulBirinci Sınıflarda Yaşanan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.668-684, (Tam Metin Bildiri)

24. İlkokul Öğrencilerinin Ebeveynleriyle Geçirdikleri Boş Zamanların Ebeveyn Grüşlerine Göre İncelenmesi

15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.113, (Özet Bildiri)

26. Okul Tükenmişliği İle Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

XIII. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Öğretmenlerinin Performans Görevlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), İstanbul, Türkiye, 01 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

29. Burnout Levels of Psychological Consultants Examination according to Perceptions of School Environment

International Counseling and Education Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, ss.54, (Özet Bildiri)

30. Grup Rehberliği Etkinliğinin Sınav Kaygısına Etkisi

10. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011

31. Grup Rehberliği Etkinliklerinin Sınav Kaygısına Etkisi

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Eylül 2010, cilt.1, ss.153-154, (Özet Bildiri)

32. Okul Yöneticilerinin İletişim tercih ve Eğilimlerine Göre İlişkilerle İlgili Bilişsel Çarpıtmaları

Okul Yöneticilerinin Akademik ve Bireysel Özelliklerine Göre İletişim Becerileri, Burdur, Türkiye, 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.367, (Özet Bildiri)

33. Okul Yöneticilerinin Akademik ve Bireysel Özelliklerine Göre İletişim Becerileri

Okul Yöneticilerinin Akademik ve Bireysel Özelliklerine Göre İletişim Becerileri, Türkiye, 08 Eylül 2011, cilt.1, ss.331, (Özet Bildiri)

36. Determining Students Readiness Level in Guidance Education With The Use Of Artificial Intelligence AI Methods

10’th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.1, ss.381-387, (Tam Metin Bildiri)

37. Determining Students Readiness Level In Guidance Education With The Use of Artificial Intelligence AI Methods

IETC 2010 10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.1, ss.381-387, (Tam Metin Bildiri)

39. Okul Yöneticilerinin Sosyotropik ve Otomotik Özellikleri

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 01 Ekim 2009, cilt.1331, ss.331, (Özet Bildiri)

40. İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Akran Zorbalığı

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, .ZMİR, Türkiye, 01 Eylül 2009, cilt.1, ss.188, (Özet Bildiri)

41. Teachers Disfunctional Attitudes

First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.2, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)

42. Üniversite Öğrencilerinin AlgıladıklarıAna baba Tutumları İle Psikolojik Belirtileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 Mayıs 2009, cilt.1, ss.251, (Özet Bildiri)

43. Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyo Ekonomik Düzeylerine ve Barınma Yerlerine Göre Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi

19. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Antakya, Türkiye, 14 Nisan 2009, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. İlköğretim Birinci Kademede Uygulanan Fiziksel Cezanın Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

VI. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 27 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

46. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Sınıflarda Sergilenen Olumsuz Öğretmen Davranışları

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 Nisan 2007, cilt.1, ss.551-553, (Tam Metin Bildiri)

47. Öğretmen Adaylarının Akademik ve KPSS Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Vlll. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rebberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.131, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim 1. Kademe Öğretmen Adaylarının Evlilik KararlarınıEtkileyebilecek Çeşitli Değişkenlerin İncelenmesi

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 Eylül 2000, cilt.1, ss.180, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

108

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

115

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

78

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

192

Tez Danışmanlığı

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları