SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İngilizce Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlığının Gelişimine Yönelik Ders Araştırmasının Etkililiği: Bir Karma Yöntem Araştırması
XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.1-17
Eğitimde program dışı etkinlik dersi uygulamalarının okul öncesi öğretmen adaylarının görüşlerine yönelik değerlendirilmesi
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.11-14
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin İngilizce Öğrenme Düzeylerinin Arttırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.115
Farklı ülkelerin PISA 2012 problem çözme becerileri sonuçlarının karşılaştırılması
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Bir Eğitim Kuramı Olarak Deneyimsel Öğrenme
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Öğretmenlik meslek bilgisi dersleri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma İngiltere ABD ve Türkiye örneği
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016
Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, ss.1
The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersi Ve Türkçe Öğretmeni ne İlişkin Metaforları
3. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.31
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde Güncel Yaklaşım ve Modeller
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Kozikoğlu,İshak, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.317-339, 2022